יניב טבצ'ניק סופר ארבע עליות ליגה רצופות

יניב טבצ'ניק שוערה של בני ג'ת בעונה האחרונה עלה ליגה ארבע פעמים רצוף (6 עליות סך הכל), ורוצה להמשיך לחלום. תפסנו את יניב לשיחה קצרה על המטרות... היעדים... החלומות... העונה הבאה וכדורגל החופים...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-07-2016
  • 09:42

יניב טבצ'ניק (30), בארבע השנים האחרונות עלה 4 פעמים ליגה עם בני טייבה, כפר קאסם שועא, בני באקה והעונה עם בני ג'ת... טבצ'ניק גם מחזיק בשתי עליות ליגה נוספות בעבר יחד עם הוד השרון ובית"ר כפ"ס. 

 

טבצ'ניק מספר שהעונה האחרונה הייתה מצויינת מבחינה קבוצתית. לקבוצה הציבו מטרה של עליית ליגה אחרי 40 שנה שג'ת לא הצליחו לעלות, טבצ'ניק וחבריו עמדו במשימה ושימחו את ההנהלה והאוהדים שבאו לכל משחק. מבחינה אישית מספק טבצ'ניק שהוא מאוד נהנה, זכה להכיר אנשים טובים ומכובדים בג'ת שדאגו לו ולחבריו להכל.
 

למה אתה לא ממשיך בגת? אחרי עונה מדהימה מבחינתך?

"האמת הייתה עונה נהדרת בגת עמדנו ביעדים.  כרגע עדיין לא ברור אם אמשיך שם או לא . אני לא פוסל שום דבר . אם זה תלוי בי והכל הסתדר ארצה להמשיך בגת . יש שם הנהלה מצויינת". 

 

עוד 5 שנים איפה נראה אותך? עולה ליגה שוב וסופר 10 עליות רצופות? או נשאר בקבוצה אחת ?

"ברוך השם בשנים האחרונת אני עולה ליגה. כן היעד שלי זה להגיע ל-10 עליות ליגה, אבל גם יכול להיות שאשאר בקבוצה אחת, ימים יגידו".

 

לקראת העונה הבאה...

"יש כמה דיבורים עם כמה קבוצות בליגה ג ובליגה ב בצפון ובמרכז נשב עם כולם . ונקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורי".

 

מילה על החופים...

"זו השנה השלישית שאני משחק בחולון ומאד נהנה זו ממש משפחה. התחלנו את העונה לא טוב וברוך השם עשינו ניצחון ראשון במחזור האחרון נקווה להמשכיות במחזורים הבאים".

 

 

יניב טבצ'ניק ממשיך לחלום... (צילום: לירן דורף)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה שוער (מכיר אותו 06-07-2016, 16:09)
  2. תחזור אלינו שוער תותח (הוד השרון 06-07-2016, 16:09)
  3. יניב טבצניק (צביקה טבצניק 06-07-2016, 19:37)
    שוער נשמה!