בשעה טובה: מועדון ספורט צעירי כפר כנא עלו לליגה א'

מועדון ספורט צעירי כפר כנא, הגלגול החדש של מכבי כפר כנא המיתולוגית, הם הראשונים העונה להבטיח את העלייה מליגה ב' צפון לליגה א' צפון. עבאס וואסים, מאמן הקבוצה: "סיימנו מקום ראשון בזכות הביחד, אם אני אהיה המאמן של הקבוצה גם בעונה הבאה תהיה בטוח שאנחנו מכוונים לעלות מליגה א' ללאומית." וקריאה נרגשת לקהל: "אני מקווה שבסוף השבוע הבא במשחק הבית כל הקהל הגדול שהיה למכבי כפר כנא יחזור ויהיה איתנו ויחגוג איתנו את העלייה."

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 04-04-2016
  • 09:07

אפשר להגיד מזל טוב לעבאס וואסים וקבוצתו, שעלתה לליגה א' אפילו מבלי לשחק בסוף השבוע, בועיינה הפסידה בחוץ ומכיוון שהפסידה היא לא יכולה להדביק יותר את הפער, ובכך הבטיחה מ.ס. צעירי כפר כנא את המקום הראשון ואת העלייה לליגה א' צפון.

 

עבאס וואסים מאמן הקבוצה החמיא לשחקנים: "מה שייחד אותנו השנה זה הביחד, זו אחת הסיבות שעלינו, סבלנות אחד כלפיי השני, הנהלה שעושה דברים מצוינים לטובת הקבוצה וכולם היו ביחד, חדר הלבשה מעולה, וכיף באימונים."

 

וואסים עבאס יכול להחמיא לכל אנשי הקבוצה

 

על העונה הבאה: "אני עוד לא יודע במאה אחוז אם אהיה בעונה הבאה בקבוצה, אם ההנהלה תרצה אותי אז בטח שאשאר, אני רוצה להישאר, אני מזוהה מאוד עם הקבוצה ואספתי שחקנים שמזוהים עם מכבי כפר כנא ואני מאוד רוצה להישאר במ.ס. צעירי כפר כנא גם בעונה הבאה בליגה א' ולנסות לעלות משם לליגה הלאומית, מכבי כפר כנא כבר הייתה בעבר בליגה הלאומית והייתי רוצה לחזור לשם ביחד עם מ.ס. צעירי כפר כנא.."

 

וקראיה לקהל להגיע למשחק הבית בשבת הקרובה: "אני מקווה שהקהל שהיה בעבר למכבי כפר כנא יחזור כולו וימלא את היציעים, אנחנו רוצים לראות אותם איתנו ושיחגגו איתנו את העלייה הזאת."

 

מזל טוב!

שחקני כפר כנא יכולים לחגוג

הוסף תגובה
תגובות