ניר שטרית: "התביעה של אריאל שיימן הייתה קטרנית ופסק הדין מדבר בעד עצמו"

המוסד לבוררות ההתאחדות לכדורגל, דחה את תביעתה של מכבי הרצליה כנגד הפועל הרצליה בראשות הבורר, עו"ד הגר עמיאל, על כך שהובטח להנהלת המועדון הצהוב כי אנשי הפועל ישלמו מחצית מהסכום בהליך המשפטי כנגד עיריית הרצליה בשנת 2004 ובכך פסק על בעלי מכבי הרצליה לשלם 12,750 ש"ח לפני מע"מ להפועל הרצליה. שיימן: "שמח שלא זכיתי בתביעה"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 29-03-2016
  • 13:28

בעלי מכבי הרצליה (ליגה לאומית), אריאל שיימן, תבע בשנת 2004 את עיריית הרצליה בראשותה של ראש העירייה דאז יעל גרמן בשורת תהליכים משפטיים ביניהם חלוקת כספי התמיכה מהעירייה ועל דמי השימוש של המועדון באצטדיון. במתקן זה משחקת גם הפועל הרצליה (ליגה א' צפון) והחל משנה זו החלו שתי הקבוצות לשמש דמי תשלום על שימוש במתקן העירוני. במהלך 10 שנים עד לתאריך ה-10.8.14 ניהלה הנהלת מכבי הרצליה תביעה ארוכה מול עיריית הרצליה אשרר התייחסו לכספי התמיכה של במועדונים בהרצליה והן על דמי השימוש באצטדיון. לטענת הנהלת הקבוצה, בסמוך למועד פתיחת ההליכים המשפטיים התחייבו הנתבעים (הפועל הרצליה) לשאת בעלויות התביעה- טענה שנכון לפסק הדין שהוכרע השבוע התבררה כלא נכונה.   

   

למרות טענותיו של שיימן בעלי מכבי הרצליה, הבורר עו"ד הגר עמיאל דחה את תביעתו וקיבל את טענותיהם של אנשי הפועל הרצליה שאין להם לא רגל ולא יד בנושא שיוצגו ע" עו"ד שי אליאס. עו"ד הגר עמיאל בהחלטתו: "לאחר ששקלתי את גרסאות הצדדים ועיינתי במסמכים שהוגשו על ידם, הגעתי לכלל מסקנה כי התובעת לא הצליחה לעמוד בנטל המוטל עליה ולהוכיח את תביעתה. מצאתי שם ריבוי גרסאות מטעם התובעת וסתירות בנקודות משמעותיות, כמו גם חוסר הגיון פנימי ברכיבי הגרסה בכללותה". 

 

ניר שטרית, ניצח את שיימן בצדק. (רמי גרידיש)

 

עוד הוסיף הבורר בפסק הדין כי: "כל אלה הובילו אותי למסקנה כי אולי היו 'דיבורים' על השתתפות הפועל הרצליה בהוצאות המשפטיות של התובעת, אך אלה היו רחוקים מיצירת מחויבות חוזית. התובעת לא סיפקה בדל ראיה להתחייבות הנתבעים (וכאמור, אין המדובר בסכומים בטלים, אלא בסכום שהוערך מלכתחילה בסך של 50 אלף שקל). קשה  להלום כי מר שיימן, שמאחוריו שנים רבות של עשייה אינטנסיבית הן בתחום הכדורגל והן בתחום העסקי, לא ינסה לעגן את ההתחייבות שקיבל מהקבוצה במסמך כלשהו בכתב, או, לכל הפחות, בראיה מצד גורם לא מעורב".

 

אריאל שיימן, הפסיד במשפט להפועל הרצליה. (באדיבות אתר one)

 

הבורר של בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד הגר עמיאל, כאמור דחה את טענותיו של שיימן ופסק עליו לשלם את הוצאות עו"ד על סך 7000 ש"ח ושכר טרחת הבורר על סך 5,750 ש"ח כך שבסך הכל יאלץ לשלם 12,750 ש"ח לפני מע"מ לאגודת הספורט הפועל הרצליה. בנוסף בפסק הדין נכתב כי ישנן סטיות בעדויות, חוסר התאמה בין העדים ואף ניסיון להכנסת חשבונות פיקטיביים משנת 2004 מה שכאמור לא יצא לפועל. כאמור, הבורר דחה את טענותיו של שיימן כי אנשי הרצליה העניקו לו ייפוי כוח ושהם היו חלק מהתביעה.  

 

ניר שטרית הגיב לפסק הבורר ואמר: "התביעה של אריאל שיימן הייתה קטרנית ופסק הדין מדבר בעד עצמו".

 

אריאל שיימן שהפסיד בתביעה, לא התרגש ואמר: "אני שמח שלא זכיתי בתביעה ומאחל רק בריאות לאלי בן חמו". 

(רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה קשקשן גדול (לשיימן 29-03-2016, 14:51)
  2. רק מחפש כסף הבחור הזה (מכיר את שיימן 29-03-2016, 15:16)
  3. זה ניר שיטרית הבלם? (דמאיו 29-03-2016, 16:21)
  4. בהפועל יש בעל הבית גברי (אחד שמכיר 29-03-2016, 17:36)
  5. לא הבנתי (קרייתי 30-03-2016, 17:49)
    עד עכשיו לא מובן למה צריך שתי קבוצות בהרצליה ?? אין בכלל אוהדים !!!!
  6. אריאל גבר (דוד 31-03-2016, 15:14)
    שלומי ואריאל אתם גברים אינשאלה תעלו ליגה.