סיכום מחזור: ליגה ב דרום א מחזור 7

המחזור ה-7 בליגה ב דרום א הסתיים, וסיפק לא מעט תוצאות מעניינות. שמשון ת"א של צביקה לוי ממשיכה להוביל את הבית לאחר עוד ניצחון,הפעם על עוצמה חולון 1-3. בבית השני במשחק העונה גברה הוד השרון על קרית אונו בחוץ 0-1, וחניכיו של יניב לוזון מוכיחים שהם הכי טובים בבית זה והפלייאוף כבר באופק. אבל מה עם יתר המשחקים? שווה לקרוא!

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-03-2021
  • 11:22

אתר ׳גולר׳ מסכם את המחזור ה - 7 בשני הבתים בליגה ב׳ דרום א׳, ועוקב אחרי הקבוצות שמועמדות להצטרף בעונה הבאה לליגה הטובה שלנו, ליגה א׳. כאשר גם בליגה ב׳ יש פלייאוף אליו עולות שתי הראשונות מכל בית, ומשחקות בינהן בבית, שהאלופה עולה אוטומטית לליגה א׳ והשנייה הולכת למבחנים מול ליגה א׳. 

 

צביקה לוי, מוביל את שמשון ת"א לליגה א. צילום: יח"צ. 

 

נתחיל עם סיכום הבית הראשון:
הבית שנחשב לקשה יותר, אשר מורכב מארבעה קבוצות מצוינות שמתמודדות על 2 כרטיסי פלייאוף. המחזור האחרון היה משמעותי מאוד בצמרת כאשר חניכיו של צביקה לוי משמשון ת"א ממשיכים להרשים עם ניצחון חוץ על עוצמה חולון 1-3 משערים של רפי סגל, תמיר שקולניק ועמית פרחי וממשיכה להוביל את טבלת הבית, כל הדרך אל הפלייאוף. הסגנית  ממחנה יהודה נחה השבוע ותתכונן להמשך במטרה לזכות בכרטיס לפלייאוף.  השלישית בטבלה מבני יפו פגשה את שועאע כפר קאסם בחוץ והובסה 5-1, וכנראה תצטרך לוותר העונה על החלום של הפלייאוף, אלא אם יהיה שינוי גדול. כאשר עוד מתמודדת על הכרטיס מבית דגן, שסיימה אשתקד במקום השני בליגה, נעצרה מול העולה החדשה מספורטינג ת"א במפגש ללא שערים. 

 

עוד תוצאות:
פרדסייה הובסה ע"י עמישב 3-0.

 

ליגה ב דרום א בית 2:
בבית זה הוד השרון מתמודדת בעיקר כנגד עצמה לאחר שפתחה את העונה עם 6 ניצחונות מ 6 משחקים ותפסה פער על האחרות. הסגנית מכפר ברא הובסה בביתה 4-0 במשחק שמריח לא טוב בלשון המעטה לשלישית מביתר ר"ג. 

 

במשחק העונה עד כה בין שתי הקבוצות אולי הכי חזקות ובטח הכי מושקעות בבית, ניצחו חניכיו של יניב לוזון מהוד השרון את הקבוצה החזקה מקרית אונו 0-1 משער של אברהם רדאי בדקה ה 85. המשחק היה בקצב מצוין לכל אורכו, וקריית אונו היתה עדיפה 60 דקות והגיעה למספר מצבים טובים, אך החמיצה ובעיקר החלה להתעייף. מנגד, הוד השרון ששמרה כוחות, שיחקה חזק ונכון כבשה משער בבעיטת יעף של אברהם רדאי. שער יפה לשחקן הצעיר שמבסס את הוד השרון במקום הראשון. 

 

יניב לוזון, מאמן המחזור של אתר גולר, מוביל את הוד השרון בדרך הבטוחה לליגה א. צילום: יח"צ. 


ביתר פ"ת קבוצתו של דודו שרון האגדי, ניצחה את רואי חשבון בבית 0-1 משער של דור אזולאי והתבססה במקום השלישי. 

 

עוד תוצאות: 
בדרבי של משפחת דומר הפועל קלאוונסווה ניצחה את ביתר כפ"ס. האחים הצעירים למשפחת דומר גברו על האח הבכיר קובי דומר, ואפילו אפיק דומר כבש את אחד השערים.

 

מאמן המחזור: יניב לוזון עם ניצחון ענק על קרית אונו. שאפו ענק למאמן הצעיר!

 

שיהיה בהצלחה לכולם!

תמונת ארכיון של שחקני הוד השרון.

הוסף תגובה
תגובות
  1. עמישב-פרדסיה (אוהד 21-03-2021, 14:35)
    הפוך ממה שכתבת, עמישב הביסה את פרדסיה 0:3
  2. ל1 תלמד לקרוא (אליהו אליהו 22-03-2021, 15:10)
  3. ביתר פ"ת נראית קבוצה טובה השנה (ברק 22-03-2021, 15:20)