עמדה במבחן : מרמורק ניצחה את אשקלון וביססה את מקומה בפלייאוף

לאחר שאיבדה נקודות חשובות במחזור הקודם, החבורה של ארז בנודיס נראתה טוב על הדשא ועמדה במבחן התוצאה כשניצחה 2-0 את הפועל אשקלון. מנגד, הכחולים מאשקלון יישארו עוד עונה בליגה א' וזאת בגלל שאיבדה באופן סופי סיכוי להעפיל לפלייאוף. עידן דוד ואוהד ברזילי כבשו לזכות האדומים. יאיר מזור : ''לא הגיע לנו לנצח.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 24-03-2021
  • 20:28

הפועל מרמורק אירחה את הפועל אשקלון למשחק ליגה במסגרת ה-15 בבית ב'. האדומים מרחובות איבדו במחזור הקודם ניצחון בדקה ה-90 מול נורדיה ובמועדון ידעו ששום תוצאה מלבד ניצחון לא תתקבל. מנגד, הפועל אשקלון ספגה תבוסה כואבת בשישי האחרון מול בקעת הירדן וקיוותה להתאושש מכך מול היריבה החזקה ואולי איכשהו להידבק לצמרת במחזורים שנותרו.

 

מהפתיחה נראה שמרמורק הגיעה חדה ונחושה יותר להתמודדות. בדקה ה-10 עידן דוד נותר לבד מול השער לאחר שקיבל כדור אדיר מערן לוי אך שחקן ההתקפה ניסה לעבור את השוער תומר אסור ונפל. השופט שלף  לעידן דוד כרטיס צהוב על התחזות. דקה לאחר מכן מרמורק כבשה. ערן לוי שיגר פצצה מ-45 מטרים לעבר השער של תומר אסור שהדף לא טוב הישר לידיים של עידן דוד שכבש מקרוב, 1-0 למרמורק.

 

בישול ענק לערן לוי (צילום : ליאת אבשלומי)

 

השליטה של מרמורק נמשכה גם לאחר השער. שחקני הקישור שלה הניעו את הכדור בביטחון ונעשו הרבה ניסיונות להגיע לשערה של אשקלון כשרק חוסר ריכוז בפעולות האחרונות מנע שער שני כבר במחצית הראשונה.

 

שמונה דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה מרמורק הכפילה את התוצאה, דייגו ניקולייבסקי חטף כדור לציון צמח והשאיר כדור לרון גבאי שהגביה נהדר לאוהד ברזילי שבניסיון הראשון סחט הדיפה יפה מתומר אסור אך בפעם השנייה הוא מצא את הרשת והעלה את קבוצתו ל2-0.

 

אוהד ברזילי חוגג שער (צילום : דדי ברק)

 

לאחר השער אשקלון שלחה טיפה יותר שחקנים קדימה והגיעה לכמה מצבים בודדים אך היא לא הייתה מספיק חדה ומרמורק שמרה על היתרון בבטחה עד לסיום.

 

לסיכום : הפועל מרמורק עשתה את המוטל עלייה ולקחה את מלוא הנקודות בבית וחזרה למסלול הניצחונות. כעת היא במרחק נקודה בלבד מבקעת הירדן שבפסגה. מנגד, הפועל אשקלון ממשיכה במפולת. החבורה של יאיר מזור רושמת משחק שני ברציפות ללא שער זכות וכעת לאור המצב בטבלה היא באופן רשמי לא תעפיל למשחקי פלייאוף העלייה.

 

ארז בנודיס יכול להיות שמח מהתוצאה (צילום : איתמר מורז)

 

יאיר מזור בסיום : ''אם נגיד את האמת, לא הגיע לנו לנצח את המשחק. מרמורק רצו ונלחמו יותר ובאמת עשו עבודה טובה, כל הכבוד לבנודיס. הגול המוקדם הרס את התוכניות, מאותו רגע התחלנו לרדוף ותוכנית המשחק השתנתה. אני מקווה שהפגרה תעזור, פצועים אמורים לחזור ואני בטוח שנחזור רעננים למשחק מול כסייפה. 

 

המאמן התייחס למטרות הקבוצה : ''אני לא בטוח שאנחנו צריכים לחפש איך לעלות ליגה בשנה כזו שיש לנו הרבה שחקנים צעירים והסגל רק נבנה והמועדון שינה בעלים וגישה. יש פה כמה שחקנים שיכולים לעצב את הפועל אשקלון של השנה הבאה בתוספת חיזוק נהיה חזק בעניינים. בכל מקרה אני סומך ואוהב את השחקנים שלי ועובר איתם דרך.

 

כובש השער השני, אוהד ברזילי בסיום : ''תוצאה מעולה אין ספק למרות שלדעתי זה יכל להיגמר בתוצאה גבוהה יותר , אני שמח שהשכלנו לכבוש את הראשון ובחצי השני עם השער שלי סגרנו את הסיפור וידענו להרוג את המשחק. יש לנו עוד 9 נקודות בקופה ואם ניקח את כל ה9 נקודות נסיים במקום הראשון , האווירה במועדון נהדרת המאמן וההנהלה נותנים לנו גב ושקט תעשייתי .מרמורק זה מקום שמתנהל בשיא המקצוענות מבחינת תנאים ומבחינת אנשי מקצוע. אני יכול להעיד על עצמי שהם עמדו מאחורי אחרי הפציעה ושילמו על השיקום והאריכו לי חוזה בזמן שהייתי עם קביים , אלו דברים שקשה לראות בליגה א׳ ובכלל בארץ ואני שמח שאני חלק מהמועדון הזה.''

 

שוערה של מרמורק, טמיר ללו בסיום : ''ידענו שיהיה משחק קשה והגענו אליו מוכנים . לחצנו מתחילת המשחק בשביל לנסות להכריע את המשחק כמה שיותר מוקדם . אשקלון עמדו שיחקו טוב ואני שמח שבכל זאת הצלחנו לשחק את המשחק שלנו ולייצר הרבה מצבי הבקעה . הגיע לנו לנצח, שלטנו בקצב המשחק מתחליתו ועד סופו והגענו להמון מצבי הבקעה . ומנגד עמדנו הגנתית בצורה טובה ומחויבת. יש אווירה טובה במועדון , אנחנו מודעים למצב בטבלה . ויודעים שהכל תלוי בנו . אין לנו אפשרות למעוד ולכן אנחנו צריכים להגיע לכל משחק בצורה הטובה ביותר .

צילום : דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות