ההצגות נפתחו: מרמורק התפוצצה על הכח עמידר רמת גן

מרמורק ביצעה שינויים במהלך הפגרה, ואמש זה השתלם לה והיא נראתה כמו מועמדת פוטנציאלית לעלייה. החבורה הסגולה של עידן ליטבק אומנם עלתה ליתרון משער מרהיב של מוחמד אזברגה, אך זה לא הספיק לסגולים אחרי שערן לוי כבש צמד וסתיו בן אהרון, דייגו ניקולייבסקי, ושערי בכורה של אור חסידים ויובל אבידור כבשו והשלימו ניצחון 6-1. ארז בנודיס: "אני מאוד מרוצה מאיך שנראנו היום"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 09-02-2021
  • 09:14

הפועל מרמורק אירחה אמש (שני) את הכח עמידר רמת גן למשחק במסגרת המחזור השביעי בליגה א. מרמורק הגיעה למשחק אחרי שרעננה את השורות וחישבה מסלול מחדש בדרך להתמודדות על עלייה, ובין היתר היא נפרדה משחקנים בכירים כמו גל פורת, אופיר חמו והחלוץ  עידו אקסברד, והחתימה שחקנים ביניהם יובל אבידור. מרמורק ידעה שזו ההזדמנות שלה לקחת נקודות ולהתקדם לכיוון המטרות שלה.

 

אוהד של מרמורק צמוד למגרש (צילום: דדי ברק) 

 

מרמורק לחצה מהפתיחה וחיפשה לעלות ליתרון מהיר, אבל כנגד מהלכי המשחק הייתה זו הכח עמידר רמת גן שעלתה ליתרון 0-1 משער של מוחמד אזברגה, לאחר ששלח כדור אדיר מעשרים מטרים ישירות לחיבורים.

 

שלומי דגאני עם הכדור, שליטה טובה יש לו אבל לא יכול היה מול הגנת מרמורק החזקה (צילום: דדי ברק)

 

מרגע השער המשחק נפתח, מרמורק לא התבלבה מהשער וחיפשה את השוויון, וגם מצאה אותו כעשר דקות אחרי, לאחר שערן לוי בעט טיל מ-25 מטרים, הכדור פגע בשחקן הכח ונכנס פנימה 1-1.

 

ערן לוי כובש את שער השוויון (צילום: דדי ברק)

 

מרמורק המשיכה לתקוף וחיפשה את המהפך , וכחמש דקות לסיום המחצית הראשונה סתיו בן אהרון כבש שער מהיר ועשה מהפך 1-2. 

 

עידן ליטבק, צפה מקרוב בקבוצתו מתפרקת. חייב להביא את קבוצתו מוכנה יותר למשחק. (צילום: דדי ברק) 

 

הכח עמידר רמת גן כמעט ולא הופיעה למחצית השנייה, והייתה רק קבוצה אחת הייתה על המגרש. מרמורק קיבלה פנדל לאחר נגיעת יד של הכח, דייגו ניקולאיבסקי ניגש לבעוט מהנקודה הלבנה, שוערה של הכח הדף את הכדור ישירות לרגליו והוא בכדור ריבאונד קובע 1-3. 

 

דייגו ניקולאבסקי כובש שער מכדור חוזר (צילום: דדי ברק)

 

ים ששון שחקנה של מרמורק מגיע לגבהים חדשים עם מרמורק (צילום: דדי ברק)

 

כמה דקות לאחר מכן, ערן לוי הוכיח כמה כדורגל יש לו ברגליים וסגר צמד. אור חסידים כבש אחד נוסף בדקה ה-80 ויובל אבידור סגר עניין עם השער השישי במשחק בדקה ה-90.

 

שחקני מרמורק חוגגים משחק גדול! (צילום: דדי ברק)

 

ארז בנודיס מאמנה של מרמורק: "הגענו לאחר פגרה כפויה וארגנו את הקבוצה מחדש שחררנו שחקנים והבאנו חדשים. היה חשוב לנו לראות איך הקבוצה תראה כי אחרי תקופה של חודש שלא משחקים לא יודעים מה נקבל. אני מאוד מרוצה מאיך שנראנו היום, אני חושב שכולם עשו עבודה יוצאת מן הכלל לשחקנים מגיע את כל הקרדיט עבדו קשה על המגרש ואנחנו עם הפנים קדימה לשבוע הבא."

 

ארז בנודיס מאמנה של מרמורק מרוצה בסיום. עשה שינויים גדולים והחזיר את קבוצתו לדרוס. (צילום: דדי ברק)

 

לשוערה של מרמורק תמיר ללו, לא הייתה הרבה עבודה מול הכח (צילום: דדי ברק) 

 

דייגו ניקולאבסקי, אחד מכובשי השערים בתגובה: " אני מאוד מרוצה משלוש הנקודות, היה חשוב לנו מאוד להתחיל בניצחון אחרי הסגירה האחרונה. התחלנו עם מטרה של היריבה, אחרי השער הזה 'התעוררנו' ויכולנו לסיים את המחצית הראשונה להפוך אותו ויתרון בתוצאה. במחצית השנייה הגענו למגרש, מתוך כוונה לסגור את המשחק בהקדם האפשרי, ויכולנו להבקיע בתחילת המחצית השנייה, מצב זה איפשר לנו לנהל טוב יותר את זמני המשחק. אחרי השער השלישי התמודדנו עם שלושת השערים האחרים, שעזרו לנו להשיג יותר ביטחון למשחקים הקרובים."

 

דייגו ניקולאבסקי חוגג את השער (צילום: דדי ברק)

 

סתיו בן אהרון אחד מכובשי השערים בתגובה: "שמחים מאוד שהליגה חזרה קודם כל ושמחים שחזרנו עם נצחון עבדנו קשה בשביל זה כל התקופה האחרונה, עם הפנים קדימה ליום שישי."

ערן לוי חוגג ניצחון של מרמורק (צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פינוקיו קריסטל (כל הכבוד לאתר גולר 09-02-2021, 09:29)
    מכבי יפו יעלו ליגה כל הכבוד אתר גולר פינוקיו סמרטוטי
  2. אוהד הכח (משה 09-02-2021, 12:19)
    למה הכתב לא רושם שהכח לא מתאמנים שבועיים והגיע למשחק 30 דק' לפני תחליתו מה אתם מצפים מי עידן שיהיה קוסם? עידן קוסם ממה שעשה עד עכשיו
  3. מוקדם מדי להתנבא. (הוגה דעות 09-02-2021, 13:32)
    הכח השנה זה לא כח בכלל בודאי בהשוואה לשנתיים הקודמות
  4. כנראה שטעתי (המוכתר 09-02-2021, 13:57)
    מרמורק ההצגה הכי טובה בעיר מקווה שלא יביסו אותנו בדרבי