"יש לנו סגל גדול וצעיר, ולכל אחד יש מקום בהרכב"

שחר בלילטי, פותח עונה שנייה במדי בקעת הירדן, והפך להיות בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה שבצניעות והרבה שקט הצליחה לטפס לראש טבלת ליגה א' דרום בית ב'. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר מה סוד הקסם של הבקעה העונה, מתייחס למטרות האישיות והקבוצתיות, ומדבר על העבודה מול המאמן המנוסה חנן אזולאי ומסכם: "הוא יודע להוציא ממני את היכולת שלי"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 26-01-2021
  • 15:18

שחק בלילטי (30), גדל במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, ושיחק בקבוצות כמו הכח עמידר רמת גן וקריית אתא. כמו כן, הוא לקח חלק אינטגרלי בעליות ליגה של הפועל פתח תקווה, הפועל קטמון (ירושלים) ומ.ס כפר קאסם. הקשר המנוסה שרק משתבח עם השנים, פותח עונה שנייה במדי הפועל בקעת הירדן, שהפכה ללא ספק להפתעת העונה לאחר שהצליחה לטפס בשקט ובצניעות לראש טבלת ליגה א' דרום בית ב', ולעבור קבוצות עם תקציב הרבה יותר גדול משלה. בלילטי הפך להיות בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה, הוא כבש עד כה שלושה שערים , שניים בליגה ואחד בגביע. הוא משמש כעמוד תווך ותורם מניסיונו לשחקנים הצעירים בקבוצה ששואפת להמשיך ולשחק כדורגל אטרקטיבי, ולסיים את העונה בחלק העליון של הטבלה. 

 

שחר ספר לנו על הקבוצה שנבנתה העונה בבקעת הירדן?

"הקבוצה העונה נבנתה טוב מאוד לדעתי, יש לנו סגל גדול וצעיר שבאמת לכל אחד יש מקום בהרכב, וזה יתרון מאוד גדול לקבוצת כדורגל שהספסל שלה חזק."

 

מה סוד הקסם של הקבוצה שהוביל אותה לראש הטבלה?

"יש לנו התחלת עונה טובה וצריך לשמור עלייה, היה לנו עומס משחקים בתקופה קצרה גם של הליגה וגם של הגביע ושוב בגלל הסגל הרחב חנן ידע למטב את זה נכון ואני שמח שזה מצליח."

 

מה המטרות העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"המטרה הקבוצתית זה קודם כל לברוח מהתחתית ולהיות קבוצה אטרקטיבית בליגה שמשחקת כדורגל בהנאה ותשוקה. המטרה שלי האישית זה להנות בבקעת הירדן ויש לי את כל התנאים לכך, אני מאוד נהנה מהמקום הזה הרבה בזכות מופז שזה אחד האנשים היותר מדהימים שהכרתי וברגע שטוב לי בקבוצה ככה היכולת מגיעה לידי ביטוי."

 

ספר לנו על העבודה מול חנן אזולאי?

"לחנן יש המון ידע בכדורגל, ואני אוהב לראות איך הוא רוצה ומחפש כל הזמן לעזור ולתת לשחקנים הצעירים שלנו את היכולת להתקדם ולהשתפר. אני אישית מאוד התחברתי אליו הוא יודע להוציא ממני הרבה מהיכולות שלי בזה שהוא נותן לי חופש ביטוי וגב."

 

איפה אתה רואה את בקעת הירדן בסיום העונה?

"מקווה שבמקום גבוהה, חנן אזולאי ומורן קצר מכינים אותנו לכל משחק בשביל לבוא ולנצח ואם נמשיך ככה אין סיבה שלא ניהיה שם."

 

איך התרשמת מהכדורגל תחת משבר הקורונה?

"מבאס לראות קבוצות נפגעות משחקנים שניכנסים לבידוד או שחולים ומשבש למאמנים ולקבוצות את ההכנות למשחקים, אבל זה המצב וחייבים לעשות הכל בשביל שהעונה תגיע לסיומה בעזרת השם ושיהיה בריאות לכולם."

הוסף תגובה
תגובות