''מה שלא עבד זה העניין הכספי ועניין החיזוק''

בסוף החודש שעבר מאמנה לשעבר של הפועל בני ערערה, מוחמד סמארה, התפטר מאימון הקבוצה לאחר שצבר שתי נקודות בלבד בחמישה מחזורים. בראיון לאתר ''גולר'' התייחס המאמן לסיבות הכישלון וההתפטרות, עתיד הליגות והיעד הבא: ''היו כמה הצעות מקבוצות צמרת בליגה ב' ''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 25-01-2021
  • 18:27

הפועל בני ערערה פתחה את העונה בצורה לא מספקת, כשטרם ניצחה עד כה ולרשותה שתי נקודות בלבד בחמישה מחזורים, נתון המציב אותה במקום האחרון בטבלת בית ב'. לאחר ההפסד האחרון לדבוריה, מאמן הקבוצה, מוחמד סמארה הודיע על התפטרותו מהקבוצה שהולכת ומסתבכת בתחתית.

כחודש לאחר הפרידה, המאמן מדבר באופן גלוי על סיבות העזיבה והחיבור עם המועדון.

 

מוחמד, מה הוביל להתפטרות שלך מאימון בני ערערה?

''קודם כל היה חיבור נהדר ביני לבין השחקנים וההנהלה, מה שלא עבד זה העניין הכספי ועניין החיזוק. כאשר האחים זאמל, שבניתי עליהם בכל תקופת ההכנה, עזבו אותנו רגע לפני פתיחת העונה ועוד עבד דעייף שקרע את הרצועה הצולבת כל מה שנבנה בהכנה לעונה לא היה דומה למה שהיה לי בפתיחתה. עניין החיזוק היה בעייתי בגלל מחסור בכסף, דבר שגרם לסגל להיות בלתי מאוזן ומצומצם מאוד וזה יצר לי מוגבלות וחוסר מרווח תנועה טקטי ומקצועי כמאמן''.

 

אתה חושב שהיו לך את התנאים להצליח?

''אני חושב שההנהלה נתנה מה שיכלה במוגבלויות התקציב, אבל ברגע ששלושת השחקנים שדיברתי עליהם עזבו והיה עוד פציעות לשחקנים משמעותיים לא היה לי מספיק כלים בשביל להצליח, ובכל זאת הקבוצה נראתה נהדר ועמדה טקטית מצויין ורק מזל מנע מאיתנו ניצחונות נגד באקה ודבוריה''.

 

מה היעד הבא?

''לפני הסגר היו כמה הצעות מקבוצות בצמרת ליגה ב' וגישושים מכמה קבוצות בליגה א' וקיבלתי הצעה לנהל מחלקת נוער באיזור המרכז שעומדת על הפרק ואני שוקל אותה בינתיים".

 

אתה חושב שהליגות הנמוכות יגיעו לסיומן על הדשא?

''לכדורגל השנה אין טעם וריח, כי בלי קהל הכדורגל לא שווה. אני חושב שהעונה תיגמר על המגרש למרות כל הסגרים והבלאגן סביב הקורונה''.

 

מילה לסיום?

''מאחל לכל הקבוצות והמאמנים והשחקנים ולקהל הכדורגל בריאות וחזרה מהירה לחיים נורמטיביים''.

מוחמד סמארה מחפש את היעד הבא (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות