סוכן השחקנים עו"ד שי אבני מארח את מוחמד סמארה בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 18:

המחזור הקרוב מתאפיין בקרבות, אחד בצמרת בו תפגוש ר"ג את איכסל במשחק שהיא חייבת לנצח לאחר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון. ואחד בתחתית בו תפגוש אחי נצרת עם תומר קשטן על הקווים את כפר קאסם בקרב הישרדות. אני מארח במחזור זה את מוחמד סמארה, המאמן המוערך מליגה א', שידוע כמאמן יסודי שהתואר מהנדס יכול להתאים לו גם במגרש וגם מחוצה לו, משום שהוא עובד גם כמהנדס כימיה ובדרך לדוקטורט. סמארה מאמן אינטילגנט ומוכשר שעתידו לפניו

  • על ידי: מערכת גולר
  • 31-12-2020
  • 17:29

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

המשחקים:

מכבי אחי נצרת-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: אחי נצרת מינתה את תומר קשטן ומשחקו הראשון יהיה נגד קבוצתו הקודמת. משחק תחתית שבו שתי הקבוצות ישחקו זהיר. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי:  תיקו.

מוחמד סמארה: אחי נצרת אחרי תקופה לא טובה וזעזוע על הקווים. הגעתו של תומר קשטן תיתן אפקט חיובי מצד אחד ומצד שני כפר קאסם חייבת את הנקודות על מנת לצאת מן הקו האדום. משחק לוהט על שש נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל ירושלים-הפועל כפר שלם

שי אבני: כפר שלם הפתיעה וניצחה את רמה"ש במחזור הקודם. ירושלים השיגה רק נקודה מול כפר קאסם. אני מאמין שכפר שלם ימשיכו את המומנטום ולא יפסידו.

הניחוש שלי: תיקו.

מוחמד סמארה: הפועל ירושלים קבוצה חזקה מאוד ועל מנת להמשיך לדהור בצמרת היא חייבת נצחון. מצד שני כפר שלם באה עם דחיפה אחרי הנצחון האחרון אך בכל זאת אני הול עם ירושלים.

הניחוש שלי: הפועל ירושלים.

 

האם הפועל ירושלים תנצח את כפר שלם? (צילום: אורן חקון באדיבות אתר ONE)

 

הפועל רמה"ש-הפועל פ"ת

שי אבני: הפועל פ"ת היא הקבוצה הכי גרוע בליגה מכיוון שהיא בירידה תלולה, לא מצליחה להשיג נצחונות בעוד קבוצות התחתית האחרות כן מצליחות. רמה"ש הפתיעה כאשר הפסידה לאחרונה מכפר שלם ועכשיו היא תהיה חייבת להשיג נקודות כדי להיות פקטור בצמרת.

הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

מוחמד סמארה: הפועל פ"ת במצב לא טוב וחייבת כל נקודה אבל היכולת לא מזהירה במיוחד. מצד שני, רמה"ש חייבת לתקן אחרי ההפסד מול האחרונה כפר שלם והיא עדיפה בהרבה על הפועל פ"ת. בכל זאת, אני מריח הפתעה.

הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

הפועל ראשל"צ-הפועל נוף הגליל

שי אבני: הפועל ראשל"צ בכושר אדיר ואיסמעיל עאמר עושה שם עבודה נהדרת. נוף הגליל כבר ב-7 פור על השנייה ונראה שהדרך שלה לליגת העל סלולה. מול ראשון יהיה לא פשוט. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

מוחמד סמארה: הפועל ראשל"צ בעונה מהסרטים עם הסגל שיש לה. איסמעיל עאמר עושה עבודה אדירה. מצד שני, נוף הגליל רוצה לשמור על הפסגה וחייבת לנצח.

הניחוש שלי: תיקו.

 

איך יסתיים המפגש בין נוף הגליל לראשון לציון? (צילום: עומרי שטיין באדיבות אתר ONE)

 

בית"ר ת"א/ בת ים- הפועל אום אל פאחם

שי אבני: בית"ר ת"א כבר שלושה משחקים רצופים ללא נצחון. כך גם אום אל פאחם.  נראה לי שבית"ר ת"א יותר תרצה את הנצחון.

הניחוש שלי: בית"ר ת"א/ בת ים.

מוחמד סמארה: שתי הקבוצות בתקופה לא טובה. פאחם צריכה נקודות בשביל לברוח מהתחתית ומצד שני בית"ר ת"א צריכה את הנקודות בשביל להידבק לצמרת.

הניחוש שלי: אום אל פאחם.

 

הפועל עכו-סקציה נס ציונה

שי אבני: נס ציונה סיימה בתיקו מאופס מול ר"ג וחייבת לחזור למסלול הנצחונות על מנת לעלות חזרה לליגת העל. מנגד, עכו היא הקבוצה הכי עיקשת בליגה עם סגנון הגנתי מוצהר על מנת לצבור נקודות ממשחק למשחק ולהישאר בליגה. בסיבוב הקודם היה משחק מרתק ביניהם ונס ציונה הבקיעה בתוספת הזמן. הפעם הם אמורים לנצח הרבה לפני.

הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

מוחמד סמארה: משחק אמצע טבלה קלאסי אבל לסקציה נס ציונה יש עדיפות והיא נמצאת בתקופה טובה.

הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

 

האם החבורה של אורי גוטמן תגבר על עכו? (צילום: חגי מיכאלי באדיבות אתר ONE)

 

הפועל ר"ג-הפועל איכסל

שי אבני: הפועל ר"ג כבר חמישה משחקים רצופים ללא נצחון אבל יש להם מאמן מצוין וחדר הלבשה בריא. במשחק זה הם חייבים לחזור למסלול הנצחונות כי יש להם סגל ומאמן לעליית ליגה. איכסל עם פתיחת עונה חלומית, נמצאת במקום השלישי, עשתה את שלה ותישאר בליגה.

הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

מוחמד סמארה: הפועל איכסל עושה עונה מסחררת ומציגה כדורגל יפה. עבודה מצויינת של חודדה ומצד שני, ר"ג לא פוגעת ומתקשה להבקיע במשחקים האחרונים.

הניחוש שליף הפועל איכסל.

 

הפועל עפולה-הפועל רעננה

שי אבני: הפועל רעננה תחסר שני שחקנים שהורחקו מול בית"ר ת"א ביניהם גם השוער אנטמן. עפולה תרצה לנצל זאת ולחזור לנצח.

הניחוש שלי: הפועל עפולה.

מוחמד סמארה: קרב תחתית לוהט. רעננה איבדה שני שחקנים במחזור הקודם ומנגד עפולה בתקופה טובה.

הניחוש שלי: הפועל עפולה.

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות