"היום אני יותר בוגר, מבין איפה טעיתי ובהחלט מכוון להגיע לליגת העל"

תימור אביטן (29), חלוצה המוכשר של הפועל איכסל, פתח בסערה את העונה וכבש שבעה שערים עד כה - ומקווה לעשות עונה יפה שתעזור לו לעשות את קפיצת מדרגה חזרה לליגה הראשונה. בראיון לאתר "גולר" הוא מספר על השאיפות לעתיד, ועל ההכנות למחזור הבא בו תפגוש קבוצתו את רמת השרון

  • על ידי: דולב קרקו
  • 20-12-2020
  • 08:42

תימור אביטן, הוא כישרון גדול וכבר מגיל צעיר צפו לו עתיד בכדורגל, עתיד שלא התממש מספיק עד היום. החלוץ המוכשר פתח את העונה עם העולה החדשה איכסל, ומראה כבר בפתיחתה כמה כישרון יש לו ברגליים, לאחר שהספיק לכבוש שבעה שערים עד כה. אביטן הספיק לשחק בלא מעט קבוצות בליגות הנמוכות כמו מכבי יבנה, באקה אל גרבייה ואום אל פאחם. כשהמטרות הן לעשות עונה מוצלחת ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית עם איכסל, זאת כדי לחזור לקדמת הבמה בליגת העל.

 

תימור, במחזורים האחרונים אתם לא נראים טוב כמו בתחילת העונה מה הסיבה לכך?

"יש לנו סגל של 18 שחקנים, וכל פציעה הרחקה ושחקן חסר זה מאוד משמעותי. הסגל איכותי אומנם, אבל הוא לא רחב ורואים את זה. גם הקורונה פגע בנו שהמשחקים כל כך צפופים אז אין זמן לנוח, או זמן להתאוששות והעומס נופל על מספר קטן של שחקנים וזה פגע בנו".

 

בפתיחה הייתם הפתעת העונה, קבוצות לפי דעתך זלזלו בכם וכיום כבר לא?

"בהחלט קבוצות שהגיעו נגדנו בפתיחת העונה חשבו שיהיה להם קל נגד עולה חדשה וקבוצה פחות מוכרת, מצד אחד אני שמח שהורדנו את הרושם הזה והראנו שאנחנו קבוצה טובה אבל, מצד שני בהחלט אני מרגיש שקבוצות מכינות את עצמם יותר טוב נגדנו".

 

ברמה באישית פתחת את העונה מצוין, יש בך תחושת פספוס שאתה לא בליגה העל ?

"מצד אחד אני מאשים את עצמי שנשברתי בכל הסיטואציה שהייתה לי במ.ס. אשדוד, זה מאוד תסכל אותי. זה הגיע עד למצב שגרמו לי ללכת הצידה מהכדורגל. מצד שני בתחילת הקריירה עם מ.ס. אשדוד, לא נתנו לי את המושכות וגם מנעו ממני לעבור לקבוצות שרציתי הרבה פעמים קבעו לי לאן לעבור בהשאלות. היום אני יותר בוגר, מבין איפה טעיתי בקבלת החלטות ובהחלט מכוון ורוצה להגיע לליגת העל".

 

במחזור הקרוב אתם יוצאים למשחק חוץ במגרש קשה ברמת השרון, איך הקבוצה מגיע למשחק?

" עד עכשיו עשינו דברים יפים בליגה אבל, אנחנו חייבים להתעורר ומהר הליגה ארוכה ואם לא נחזור להציג את היכולת של פתיחת העונה אנחנו נסתבך בתחתית. אני מאמין שעם הפצועים שחוזרים וסגל כמעט מלא אנחנו יכולים לתת את פייט לרמת השרון. אנחנו באים לכל משחק לא משנה בית או חוץ על מנת לנצח".  

תימור אביטן רוצה לשחק בליגת העל (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טימור תחזור ליבנה (אלי 20-12-2020, 09:18)
  2. אוהד (אוהד 20-12-2020, 13:45)
    תימור אפיטן לא מתאים לליגה לאומית איך ליגה על
  3. תימור תחזור רק למכבי יבנה (נורבש 20-12-2020, 15:43)
    תחזור למכבי יבנה אוהבים אותך