סוכן השחקנים עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 13 לעונת 2020/21

המחזור הקרוב מאופיין בהרבה משחקי קצוות שבהן קבוצות הצמרת צפויות לנצח את קבוצות התחתית. המשחק השקול ביותר הוא בין הפועל ירושלים למכבי אחי נצרת שחזרו עם נצחונות במחזור הקודם. ישנן קבוצות שהובסו במחזור הקודם כמו עכו והפועל פ"ת שמעניין לראות אם יצליחו להתרומם ולעצור את הסחף. מנגד, בצמרת נראה שנוף הגליל והפועל ר"ג מתחילות להגדיל את הפער בצמרת והקבוצות האחרות צריכות להתעורר שלא נראה בפברואר ליגה גמורה עם שתי עולות בטוחות ושתי יורדות בטוחות.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-12-2020
  • 07:03

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

המשחקים:

 

הפועל רעננה-הפועל פ"ת

שי אבני: הפועל פ"ת עם פתיחת עונה גרועה, פיטרה את מסאי דגו ועדיין לא מינתה מאמן חדש. בשני המחזורים האחרונים רעננה כבשה שלושה שערים למשחק ונראה שגם הפועל פ"ת תספוג ממנה.

הניחוש שלי: הפועל רעננה.

 

הפועל פתח תקווה עדין לא מינתה מאמן (צילום: שחר גרוס באדיבות אתר ONE)

 

בית"ר ת"א/בת ים-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: בית"ר ת"א/בת ים משייטת לה בנחת עוד עונה בלאומית כאשר היא במקום השישי. כפר קאסם במאבק הישרדות וחבל שעוד לא הבינו שם שבכל פעם   שיזן נסאר משחק-הקבוצה לא מפסידה.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל עפולה-הפועל איכסל

שי אבני: עפולה התייצבה הודות למאמן רומן זולו שפשוט עושה פלאים בשלושת המחזורים האחרונים, השיג שני נצחונות והפיח תקווה להישאר בליגה. איכסל עדיין בצמרת והמשחק הזה יוכיח אם זה יהיה עד סוף העונה או פשוט התחלת עונה בפול גז.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל ירושלים-מכבי אחי נצרת

שי אבני: שתי הקבוצות לאחר נצחונות. ירושלים הביסה בחוץ את עכו עם חמישייה ואחי ניצחה את רמה"ש ועלתה למקום השביעי. מעניין אם הפועל ירושלים יצליחו לחבר נצחון שני רצוף.

הניחוש שלי: הפועל ירושלים.

 

האם נוף הגליל תמשיך במומנטום (צילום: עומרי שטיין באדיבות אתר ONE)

 

הפועל נוף הגליל-הפועל עכו

שי אבני: הפועל נוף הגליל כבשה שלישייה במחזור האחרון והפועל עכו חטפה חמישייה.  סוג של מפגש קצוות בין נוף הגליל שנמצאת במקום הראשון ושואפת לעלות ליגה לבין עכו שרק רוצה לשרוד.

הניחוש שלי:  הפועל נוף הגליל.

 

הפועל ראשל"צ-סקציה נס ציונה

שי אבני: ראשל"צ הפסידה לראשונה לאחר 8 מחזורים. נס ציונה רחוקה רק 4 נקודות מהמקום הראשון. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל אום אל פאחם-הפועל כפר שלם

שי אבני: כפר שלם הכי חלשה בליגה. אני מקווה בשבילם שיעשו חיזוק בינואר כי ככה הם לא יצליחו להישאר בליגה. אום אל פאחם טובה יותר וצריכה לקחת את הנקודות.

הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

הפועל רמה"ש-הפועל ר"ג

שי אבני: רמה"ש רחוקה כבר 7 נקודות מהמקום הראשון. הפועל ר"ג ניצבת במקום השני וניצחה קבוצה עיקשת כמו ראשל"צ. משחק שיקבע אם רמה"ש תצטרף לצמרת או שכבר עכשיו תרים ידיים ותשייט לה לעוד עונה בלאומית.

הניחוש שלי: תיקו.

 

סוכן השחקנים עו"ד שי אבני, מכיר את הליגה הלאומית.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מנצחים את אכסאל (עפולאי 04-12-2020, 07:28)
  2. מנצחים את אכסאל (עפולאי 04-12-2020, 07:28)