סוכן השחקנים עו"ד שי אבני- טור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 11

המחזור ה-11 הוא מחזור מלא וגדוש שיתקיים ביום שישי. התחתית התעוררה לאחר שעפולה סוף סוף ניצחה וכך גם כפר שלם. בצמרת ישנן רק 3 נקודות בין המקום הראשון למקום השישי. המשחק המרכזי הוא רמה"ש נגד הפועל ירושלים שהמנצחת בו תיצמד לצמרת הגבוהה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-11-2020
  • 07:34

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

המשחקים:

הפועל פ"ת - הפועל עכו

שי אבני: הפועל פ"ת רק שתי נקודות מעל המקום האחרון והלחץ בפ"ת גדל. הפועל פ"ת תהיה חייבת לקחת 3 נקודות במשחק זה למרות שמולה תתייצב הקבוצה הלוחמת של עכו.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל נוף הגליל - הפועל כפר שלם

שי אבני: נוף הגליל חזרה לנצח והיא כעת במקום השני. כפר שלם השתפרה בחודש האחרון אך היא יוצאת למשחק חוץ קשה מאוד שבו כל דבר חוץ מנצחון של נוף הגליל יהווה הפתעה.

הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

ירון הוכנבוים מאמן נוף הגליל - האם שחקניו יצליחו לנצח את כפר שלם? (צילום: חגי מיכאלי באדיבות אתר ONE)

 

הפועל רעננה - מ.ס כפר קאסם

שי אבני: הפועל רעננה סיימה בתיקו 3 מול איכסל למרות שכבר הובילה 0-3. זה תיקו שכולו הפסד. כפר קאסם חזרה להפסיד דווקא אחרי תקופה שההגנה התייצבה. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל אום אל פאחם - הפועל איכסל

שי אבני: איכסל חזרה שוב מפיגור גדול והצליחה להשוות מול רעננה. אום אל פאחם לא יציבה בתקופה האחרונה. נראה כמו משחק שקול.

הניחוש שלי: תיקו.

 

שחקני איכסל - האם יחגגו על חשבון אום אל פאחם? (צילום: איציק בלניצקי באדיבות אתר ONE)

 

בית"ר ת"א/בת ים - נס ציונה

שי אבני: נס ציונה היא הקבוצה שעשתה את השיפור הכי גדול בחודש האחרון והביאה שחקנים שפשוט הפכו את הקבוצה. אלי אלבז מצוין לליגה הלאומית ואני צופה שיכבוש עוד הרבה שערים. בית"ר ת"א יכולה לעשות חיים קשים לכל קבוצה בליגה.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל עפולה - הפועל ר"ג

שי אבני: עפולה השיגה נצחון ראשון ותבוא עם הרבה מוטיבציה מול הראשונה בטבלה. למרות זאת, הפערים הם גדולים מדי ור"ג קבוצה טובה בהרבה. ר"ג צריכה לקחת את הנקודות.

הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

שחקני הפועל עפולה - האם יצליחו להוציא ניצחון שני ברציפות? (צילום: חגי מיכאלי באדיבות אתר ONE)

 

הפועל רמה"ש - הפועל ירושלים

שי אבני: ירושלים כבר שלושה משחקים רצופים ללא הפסד וזה יותר מדי בשבילה. רמה"ש איכזבה בגדול כאשר הוציאה רק נקודה מול עכו כשכל ההרכב של עכו ביחד מקבל משכורת חודשית כמו השחקן הטוב ביותר ברמת השרון. עכשיו יש לרמת השרון הזדמנות לנצח ולהדביק את הצמרת הגבוהה לפני שהיא תברח לה.

הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

הפועל ראשל"צ - מכבי אחי נצרת

שי אבני:. ראשל"צ כבר עם שבעה משחקים רצופים ללא הפסד ותארח את אחי נצרת שממעטת להבקיע למרות שיש לה על הנייר את ההתקפה הטובה בליגה. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

סוכן השחקנים עו"ד שי אבני. מכיר את הליגה הלאומית.

הוסף תגובה
תגובות