"נעשה הכל בכדי להגיע מוכנים ולחזור עם 3 נקודות"

כך אמר פאיד חסון, מאמן בני פרדיס לקראת משחק הליגה הראשון נגד הפועל הרצליה. פרדיס, מתכוננת למשחק ליגה ראשון בליגה א' ורוצה לפתוח את העונה הסדירה ברגל ימין. האם הרצליה תיתן לה את התענוג?

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 25-11-2020
  • 21:31

הרצליה מגיעה למחזור הראשון לאחר ניצחון 2-0 בגביע על עירוני טבריה. הרצליה, קבוצה צעירה ותוססת שיכולה להציג כדורגל התקפי. בהרצליה שחקנים טובים שיכולים לעשות בעיות לכל קבוצה בליגה. מנגד, בני פרדיס, העולה הטריה לליגה א'. פרדיס קבוצה אטרקטיבית עם שחקנים טובים כמו אושר טפירו ומחמוד עבאס. בגביע פרדיס ניצחו את טייבה 2-0 וירצו לפתוח גם את הליגה ברגל ימין.

 

פאיד, אחרי ניצחון בגביע המדינה , מה אופן ההכנה לקראת הרצליה במחזור הראשון ?
"יוצאים למשחק חוץ קשה מאוד, אנחנו עדיין לא בכושר גופני 100%. הקבוצה נראת טוב יחסית לתקופה זו, מצפה לנו משחק לא קל מול קבוצה חזקה. נתנו למספר שחקנים מנוחה באמצע השבוע במשחק הגביע. הפועל הרצליה קבוצה טובה שיש לה את כל הנתונים והכלים להיות בצמרת העונה ולהיאבק על כרטיס העלייה לליגה הלאומית בסיום העונה. נבוא מוכנים במטרה לצאת עם 3 הנקודות ולפתוח את העונה ברגל ימין בהמשך ישיר למשחקי הגביע".
 
אתה פותח עונה שניה על הקווים כמאמן הפועל בני פרדיס. מה המטרות העונה ?
"אחרי עליה היסטורית לליגה א', בנינו קבוצה עם מטרות צנועות במטרה  לסיים כמה שיותר גבוה בליגה. אנחנו ב, קבוצת כדורגל שתשחק כדורגל טוב כל מי שרואה יכול להנות מהכדורגל".

 

 

עמיר אבלס, קשר הפועל הרצליה התייחס למשחק ואמר: "אנחנו מתכוננים לאחר משחק הגביע, עד יום שישי נהיה מוכנים. בכל משחק אנחנו מגיעים במטרה לנצח."

 

עמיר אבלס - מגיע לנצח כל משחק (צילום: אבי רביבו)

 

 

פאהד חסון, רוצה לחזור מהרצליה עם 3 נקודות. צילום: מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות