דרמה בלאומית: איכסל חזרה מפיגור 3-0 , ר"ג ביססה את מקומה בראש הטבלה

יום המשחקים (שישי) בליגה הלאומית סיפק לנו כמות שערים מכובדת, דרמות ,משחקים צמודים ומספר תוצאות מעניינות. איכסל חזרה מפיגור של שלושה שערים ברבע שעה, רמת גן גברה על בית''ר תל אביב בת ים, כפר שלם ניצחה לראשונה העונה וטיפסה מהמקום האחרון. שאר התוצאות בתוך הכתבה.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 20-11-2020
  • 17:49

המחזור העשירי בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) בחמישה מוקדים שונים, התוצאה הבולטת ביותר הגיעה מהמפגש בין הפועל איכסל להפועל רעננה, עד הדקה ה-60 היה נראה שהיורדת הטרייה ללאומית תנצח בקלילות אך מספר שינויים של אלירן חודדה החזירו את איכסל למשחק שחילצה נקודה. רמת גן חזרה לנצח לאחר שלושה משחקים כשגברה על בית''ר תל אביב בת ים 1-0 ונשארה במקום הראשון, הפועל כפר שלם ניצחה לראשונה בליגה את הפועל פתח תקווה המסובכת, סקציה נס ציונה המשיכה להרשים כשגברה על אום אל פאחם 2-0 ועלתה באופן זמני למקום השלישי בטבלה, רמת השרון ועכו נפרדו ב1-1.

מצטיין יום המשחקים – ניב אברג'יל (הפועל איכסל).

 

הפועל רמת גן - בית"ר תל אביב בת ים 0-1

האורדונים הגיעו למפגש לאחר שלא הצליחו לנצח בשלושת המחזורים האחרונים בידיעה שאיבוד נקודות נוסף יוביל להדחתם מצמרת הטבלה. מנגד, החבורה הצעירה של עמיר נוסבאום רצתה לקחת את הנקודות ולהיצמד לצמרת הגבוהה. בדקה ה-36 המאחרת עלתה ליתרון לאחר הרמת קרן נהדרת של אופיר בנבנישתי שפגשה את הראש של פאדי זידאן שקיבל את ההזדמנות בהרכב והחזיר בשער נהדר שהספיק לניצחון.

החבורה של טסלפפה חזרה לנצח ושמה יתד בפסגת הליגה, במחזור הבא תפגוש בקרב קצוות את הפועל עפולה. בית''ר תל אביב יכולה להרגיש מאוכזבת לאחר שלא השכילה לנצל את המצבים ורשמה הפסד שני ברציפות שהרחיק אותה מהצמרת..

 

שחקני רמת גן חוגגים (צילום: חגי מיכאלי באדיבות אתר one)

 

הפועל איכסל - הפועל רעננה 3-3

המארחת שפתחה את העונה בצורה מצוינת צברה נקודה בודדת בשני המחזורים האחרונים וקיוותה לחזור לתלם. מנגד, גל כהן והפועל רעננה הציגו עד כה יכולת לא יציבה אך ידעו שניצחון חוץ ידחוף אותם קדימה בטבלה. רעננה פתחה את המשחק בסערה כשעלתה ליתרון כבר בדקה החמישית משער של מוחמד בדראנה לאחר מתפרצת נהדרת ובישול של בנג'מין קוקו שהכפיל את התוצאה 15 דקות לאחר מכן משער בנגיחה. רעננה נראתה נהדר במחצית הראשונה. היכולת של השחקנים של גל כהן המשיכה גם במחצית השנייה כשאוסוג'י פרץ נהדר והוציא רוחב ליואב תומר שכבש את השלישי. אוסוג'י הגיע הקיץ לרעננה מהליגה השנייה ובסלובניה ועד כה מוסיף הרבה איכות לחלק הקדמי.

 

מנקודה זו המשחק קיבל תפנית מדהימה, איכסל כבשה צמד שערים בפחות מ-2 דקות. בתחילה שפטו כבש בנגיחה ולאחר דקה וחצי אברג'יל צמצם ל3-2. בשני השערים השוער ניב אנטמן הגיב רע מאוד, את שני שערים בישל יניב לביא הנהדר שהראה שוב איזה טכניקה יש לו. 15 דקות לאחר מכן איכסל כבשה את השלישי משער נוסף של אברג'יל לאחר מבצע מדהים של אריאס. רעננה איבדה יתרון של 3-0 ברבע שעה ופספסה הזדמנות לנצח.

גל כהן יכול להרגיש מאוכזב מאוד לאחר שכבר חשב שהבטיח את הניצחון, מנגד, חודדה יוצא ברגשות מעורבים מהמפגש לאחר שבמשך רוב המשחק קבוצתו לא הייתה קיימת על כר הדשא אך הצליחה במפגן אופי מרשים לחזור למשחק ולחלץ נקודה..

 

מאמן כפר שלם דוד מרטן, הביא ניצחון ראשון לקבוצתו. ישאיר את הקבוצה בליגה?. צילום: גיא צמח.

 

הפועל כפר שלם - הפועל פתח תקווה 1-2.

המארחת הגיעה למשחק מהמקום האחרון בטבלה וללא ניצחון בתשעת המחזורים האחרונים בידיעה שהפסד נוסף מול היריבה לתחתית יקרב אותם צעד נוסף לעבר ליגה א'. מנגד, מסאיי דגו ידע ששום תוצאה לא תתקבל חוץ מניצחון. לקראת סיום המחצית מייקל אולהה העלה את המאחרת ליתרון משער נהדר של החלוץ שכובש את הרביעי שלו העונה. בדקה ה-61 גל צרויה השווה את התוצאה והחזיר את המלאבס לעניינים לאחר פנדל מדויק. כפר שלם יכולה להרגיש מקופחת לאחר שריקה גבולית מאוד של השופט. כ-20 דקות לסיום היתרון חזר לכתומים לאחר שער עצמי קריטי ואומלל של מתן גושה מכדור רוחב של עמית מלכה.

לאחר עשרה מחזורים, הפועל כפר שלם יכולה לרשום לעצמה ניצחון בכורה בליגה שמקרב אותה עד לשתי נקודות מהפועל פתח תקווה שייתכן מאוד שתבצע השבוע שינוי על הקווים לאור פתיחת העונה הקטסטרופלית..

 

סקציה נס ציונה - הפועל אום אל פאחם 0-2

אורי גוטמן והכתומים נמצאים המומנטום חיובי וכדי להמשיך להתקדם בטבלה קיוו לנצח. מנגד, אום אל פאחם סובלת מחוסר מזל כשספגה שערים קריטיים בדקות הסיום בשני המחזורים האחרונים. לאחר מחצית ראשונה מנומנמת, אורי גוטמן העלה מהספסל את אלי אלבז שכבש את שער היתרון לזכות המאחרת לאחר הרמה נהדרת של בני טרידובסקי שגדל בהפועל תל אביב. בדקה -72 היתרון הוכפל לאחר שער מרשים של אמנון טדלה. השער הגיע לאחר מספר הזדמנויות מבוזבזות של האורחת.

סקציה נס ציונה עלתה למקום השלישי בטבלה כשהיא רושמת ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים ובהחלט נראה כרגע שהיא מועמדת בכירה לעלייה. אום אל פאחם שוב איכזבה וירדה למקום ה-12. איווניר יודע שיצטרך להעמיד את הקבוצה בצורה טובה יותר במחזור הבא מול איכסל.

 

הפועל עכו - הפועל ניר רמת השרון 1-1

קרב הקצוות הלאומית הפגיש בין עכו, שקיוותה להתרחק מהתחתית  לבין רמת השרון שיודעת שכל איבוד נקודות הוא קריטי בצמרת הצפופה. ממש על סף השריקה למחצית, מלך שערי הליגה, רז טוויזר, העלה את עכו ליתרון לאחר תרגיל מרשים בהרמת הקרן ובלבול של הגנת רמת השרון. טוויזר אחראי לשני שליש משערי הקבוצה העונה. כ-10 דקות מפתיחת המחצית השנייה הרכש הסנגלי של רמת השרון, רמליו דה קוסטה, השווה את התוצאה לאחר שער נהדר מכ-25 מטרים שקבע את תוצאת המשחק.

הפועל עכו יכולה להרגיש מסופקת מהנקודה לאחר שהסתגרה רוב דקות המשחק, מנגד, רמת השרון יכולה להרגיש מאוכזבת כשהיא רושמת משחק שני ברציפות ללא ניצחון, במחזור הבא תפגוש את הפועל ירושלים לקרב צמרת חשוב..

יובל שוואט מהפועל עפולה. צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר שלם אתם תחזרו לליגה א (יפו 20-11-2020, 18:23)
  2. אוהד יפו תוכל את הלב בשקט (שכונת התקווה 20-11-2020, 20:36)
    אל תראה את זה דרך המקלדת,4_28)זוכר?
  3. אוהד יפו (מנסור 21-11-2020, 12:31)
    שב בלול חתיכת כלום ניק תרדו ליגה השנה קבוצה חלשה מאוסה קהל חרה מקלל כל
  4. זו הפועל פתח תיקוה ? (בושה לנו 21-11-2020, 12:58)
    סגל הכי חלש בליגה שחקנים שאין להם מקום בליגה א נכנסים מחליפים שבכפר שלם משחק שחקן שגדל אצלנו והעדיפו לשחרר אותו את טל קידרון במחלקת הנוער היה כוכב משה דבורה שעולה על השחקנים שיש בספסל ומשום מה ויתרו עליו אנחנו בדרך לליגה א תיתעררו
  5. משה דבורה חחחחחחחחחחחחח (דורון רז 22-11-2020, 17:04)
    הוא עוד משק כדורגל?