סוכן השחקנים עו"ד שי אבני- טור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 9 לעונת 2020/21

המחזור התשיעי יוצא לדרך כאשר שלוש הראשונות איבדו נקודות במחזור הקודם ונוצרה צמרת שבה מפרידות 3 נקודות בין המקום הראשון למקום התשיעי! בנוסף, כפר קאסם ועפולה נפרדו פיטרו את מאמניהם וכפר קאסם כבר מינתה את סלאח חסארמה למאמנה החדש. מחזור זה יהיה תענוג עבור כל חובבי תוכנית הרדיו המיתולוגית "שירים ושערים" כאשר כל שמונת המשחקים ישוחקו באותה שעה ואנחנו נזכה לקפוץ בין כל המגרשים והשערים.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 16-11-2020
  • 09:05

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

המשחקים:

הפועל כפר שלם-הפועל עכו

שי אבני: קרב תחתית! ליבי ליבי על כפר שלם כאשר משחק שני ברציפות היא סופגת שוויון בתוספת הזמן ונאלצת לסיים בתיקו במקום נצחון. כעת היא תפגוש את עכו שסיימה את משחקה מול ראשל"צ בתיקו מאופס. כפר שלם חייבת נצחון כדי לצאת מהמקום האחרון, עכו ישמחו עם תיקו.

הניחוש שלי:  תיקו.

 

הפועל נוף הגליל-הפועל איכסל

שי אבני: קרב פסגה בין המקום השני לשלישי. שתי הקבוצות איבדו נקודות במחזור האחרון. נוף הגליל רוצה לעלות ליגה, איכסל רוצה לצבור נקודות שיבטיחו לה הישארות בליגה.

הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

נוף הגליל תפגוש את איכסל (צילום: עודד חסין)

 

הפועל עפולה-הפועל ירושלים

שי אבני: עפולה עם פתיחת עונה גרועה תארח את הפועל ירושלים שמגיעה לאחר נצחון. זו הזדמנות פז לירושלמים לחבר פעם אחת בעונה שני נצחונות רצופים.

הניחוש שלי: הפועל ירושלים.

 

הפועל אום אל פאחם-הפועל ר"ג

שי אבני: אום אל פאלם הפסידה לאחי נצרת בדקות הסיום. הפועל ר"ג כמעט הפסידה לרעננה. נראה כמו משחק שקול.

הניחוש שלי: תיקו.

 

שחקני אום אל פאחם יפגשו את הפועל רמת גן (צילום: עודד חסין)

 

הפועל פ"ת-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: הפועל פ"ת ניצחה בחוץ את איכסל והותירה לעצמה תקווה לאחר חמישה הפסדים רצופים. כפר קאסם עם מאמן חדש. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל רעננה-סקציה נס ציונה

שי אבני: שתי הקבוצות במגמת השתפרות.  נס ציונה עם נצחון שני רצוף והפעם על נוף הגליל. רעננה סיימה בתיקו מול ר"ג. הגיע הזמן של רעננה לחזור ולנצח.

הניחוש שלי: הפועל רעננה.

 

 

האם אחי נצרת תצליח לנצח את בית"ר ת"א (צילום: עודד חסין)

 

בית"ר ת"א/ בת ים- מכבי אחי נצרת

שי אבני: בית"ר ת"א הפסידה במחזור הקודם ולכן עכשיו יגיע נצחון... אחי נצרת עדיין לא מרשימה למרות שיש לה את ההתקפה הטובה בליגה.

הניחוש שלי: בית"ר ת"א.

 

הפועל ראשל"צ-הפועל רמה"ש

שי אבני: הפועל ראשל"צ כבר עם חמישה משחקים רצופים ללא הפסד ותפגוש את רמה"ש שניצחה את עפולה. מגיע כל הכבוד לראשל"צ על היציבות. רמה"ש צריכה להוכיח שגם היא יודעת לשמור על המומנטום.

הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

הוסף תגובה
תגובות