הפועל פתח תקווה והפועל ירושלים חוזרות לנצח, רמת גן ורעננה נפרדו בתיקו

המחזור השמיני בליגה הלאומית סיפק לנו כדורגל איכותי, דרמות ומספר שערים בדקות הסיום. הפועל פתח תקווה נשמה לרווחה לאחר שגברה על איכסל שהפסידה לראשונה העונה. הפועל ירושלים ניצחה את בית"ר תל אביב משער דרמטי בדקות הסיום, רמת גן ורעננה נפרדו בתיקו, וכפר קאסם חילצה נקודה בקרב התחתית הלוהט מול כפר שלם

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 13-11-2020
  • 18:06

הערב (שישי) התקיימו שמונה משחקים בליגה הלאומית. אליאור משעלי הציל את הפועל פתח תקווה ומסאיי דגו, ורעננה קופחה מול הפועל רמת גן ונשארה עם הנקודה לאחר משחק קצבי. סקציה נס ציונה הרשימה מול נוף הגליל כשניצחה 1-2, ואילו הפועל ירושלים ניצחה את בית"ר תל אביב לאחר שער דרמטי בדקות הסיום. רמת השרון גברה על עפולה המקרטעת, כפר קאסם חילצה נקודה מול כפר שלם בקרב התחתית הלוהט, ולקינוח ניצחון בכורה על הקווים לאדהם האדיה מול אום אל פאחם.

 

הפועל איכסל – הפועל פ''ת 2-1

לאחר חמישה הפסדים רצופים ועם הגב לקיר, מסאיי דגו ידע שרק ניצחון ישאיר אותו על הקווים של המלאבס. מנגד, איכסל שתפסה את ההובלה בליגה, קיוותה להמשיך את המומנטום החיובי ולקחת צעד נוסף לעבר חלום העלייה. האורחת פתחה עם חלוץ הרכש אליאור משעלי שהגיע מהיריבה העירונית,

האורחת הפעילה לחץ כבד מהפתיחה ועלתה כבר בדקה ה-2 מרגליו של אליאור משעלי, שהכפיל את היתרון בדקה ה-20 ונתן למאמנו אוויר לנשימה. ההגנה של איכסל נראתה רע במחצית הראשונה ואפשרה לכחולים ליזום ולהוביל בקלילות.
 

איכסל חזרה למשחק בדקה ה-67 לאחר שער עצמי אומלל של צליל נחמיה. דקה לאחר השער הפועל פתח תקווה קופחה לאחר שהשופט התעלם מהכשלה ברורה ברחבה. הפועל פתח תקווה ומסאיי דגו יכולים לנשום לאחר ניצחון שקטע את רצף ההפסדי,ם וישאיר את המאמן שבוע נוסף בתפקיד. מנגד, הפועל איכסל אכזבה כשרשמה את הפסדה הראשון העונה, וירדה למקום השני בטבלה.

 

מסאיי דגו בסיום: ''גאה מאוד בשחקנים! אני מאוד שמח ומאמין בשחקנים, הכי חשוב להמשיך ביום שני מול כפר קאסם''.

 

הפועל רמת גן – הפועל רעננה 1-1

המארחת שפתחה את העונה בצורה חיובית קיוותה לחזור למסלול הניצחונות. מנגד, רעננה קיוותה לנצח ולהתקדם בטבלה. טסלפפה נתן לעומר בוארון הזדמנות בהרכב ועלה במערך של 4-3-3,  האורחת פתחה עם יואב תומר בהתקפה על חשבונו של גיא כהן שישב על הספסל.

 

בדקה ה-8 רעננה עלתה ליתרון מנגיחה של רועי הרמן לאחר שמירה לקויה של האורדונים, והמגן/ בלם בן ה-20 כבש את השני שלו העונה. רמת גן חזרה למשחק מרגליו של מיקו ממן שרשם את שערו הרביעי העונה. במהלך המחצית רעננה פספסה הזדמנות לכבוש לאחר החמצת פנדל. כחמש דקות לסיום שער של מוחמד בדראנה נפסל לאחר עבירה גבולית של גיא כהן שנתקל במור נעמן. שתי הקבוצות נפרדו בתיקו שלא משרת את מטרותיהן. האורדונים רושמים תיקו שני ברציפות ופספסו הזדמנות לפתוח פער בצמרת אך תקעו יתד במקום הראשון בטבלה לאחר ההפסד של איכסל. רעננה, שממוקמת 11 בטבלה לא מצליחה לברוח מהתחתית.

 

גל כהן "נמשיך בדרך שלנו" (צילום: ראדד ג'בראה באדיבות אתר ONE)

 

גל כהן אמר בסיום:'' החצי הראשון היה פנטסטי, הייתה קבוצה אחת על המגרש ואכן מרגישים מאוכזבים. נמשיך בדרך שלנו ובסופו של דבר השערים יכנסו''

עופר טסלפפה אמר בסיום: ''התחלנו את המשחק בצורה קטסטרופלית, לא היינו קיימים. בחצי השני התאוששנו, חבל שלא הצלחנו לנצח את המשחק''

 

סקציה נס ציונה – הפועל נוף הגליל  1-2

המארחת, שרשמה שתי ניצחונות רצופים, קיוותה להמשיך את המומנטום ולהתאושש מפתיחת העונה המאכזבת. מנגד, נוף הגליל, שהפסידה רק פעם אחת העונה, רצתה להמשיך להדבק לצמרת הגבוהה. בדקה ה-18 עידו דוידוב העלה את נס ציונה ליתרון לאחר בעיטה מדויקת. השחקן בן ה-25 ממשיך להראות יכולת איכותית במדים הכתומים. דור גלילי רשם את אחת מהחמצות העונה לאחר שפספס מול שער ריק. בפתיחת המחצית השנייה אלי בלילתי השווה את התוצאה לאחר מבצע יפה של הקבוצה. בלילתי, שהגיע הקיץ מהפועל חיפה כובש את שער הבכורה שלו העונה. עשר דקות לסיום אלי אלבז החזיר את היתרון לכתומים לאחר הרחקה אומללה דיוויד אקווה.  החבורה של אורי גוטמן רושמת ניצחון שלישי ברציפות ועולה למקום השביעי בטבלה. נוף הגליל יכולה לרשום לעצמה אכזבה גדולה לאחר שפספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון.

 

אורי גוטמן עם ניצחון שני ברציפות (צילום: אחמד מוררה באדיבות אתר ONE)

 

אורי גוטמן בתגובה: ''למרות משחק ברוטלי של נוף הגליל, ניצחנו את המשחק''

 

הפועל ירושלים – ביתר תל אביב 0-1

החבורה של זיו אריה ושי אהרון צברה רק נקודה בשלושת המשחקים האחרונים וידעה שרק ניצחון יספק את האוהדים, מולם עמדה ביתר תל אביב האיכותית שהציגה בשבוע שעבר משחק נהדר נגד רמת השרון וקיוותה להמשיך את המומנטום. המאחרת שלטה במשחק והגיעה למצבים מסוכנים במחצית הראשונה אך לא השכילה לכבוש. רגע לפני שחשבה שתסיים עוד משחק ללא כיבוש,  הפועל ירושלים עלתה ליתרון דרמטי בדקה ה-88 לאחר נגיחה של עידן שמש ושמירה לקויה של שחקני האורחת. קבוצת האוהדים מירושלים יכולה לנשום לרווחה לאחר שעברה את המשוכה הקשה, במחזור הבא תצפה לה משימה קשה במיוחד כשתפגוש את הפועל איכסל. ביתר תל אביב שוב מציגה יכולת לא יציבה אך עדיין ממוקמת גבוה בטבלה.

 

הפועל רמת השרון נגד הפועל עפולה 0-1

לאחר פתיחת עונה מעולה, רמת השרון מוצאת עצמה עם שתי נקודות בלבד בארבעה משחקים ולאחר שהובסה במחזור הקודם, ידעה שעלייה לנצח את עפולה מהתחתית הטבלה. מה שבלט מאוד לעין זה שמצב הדשא באיצטדיון גרונדמן רע מאוד ולא מתאים לליגות המקצועניות. לקראת סיום המחצית הראשונה, עומרי שקל העלה את המאחרת ליתרון לאחר שער מנבדל ברור. עפולה ניסתה ליזום וחיפשה את השיוויון אך חוסר האיכות בחלק הקדמי בלט מאוד. רמת השרון יכולה לחייך לאחר שעלתה למקום הרביעי בטבלה והתאוששה מהתבוסה בשבוע שעבר. עפולה של שלומי דורה מוצאת עצמה מתחת לקו האדום לאחר שצברה שלוש נקודות בשמונה מחזורים. לא נופתע עם נראה שינוי על הקווים עם הקבוצה לא תצבור נקודות במחזור הבא מול הפועל ירושלים.

 

שוער אום אל פאחם, תומר ליטבינוב מעל כולם. צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. מי זה מספר 13 (נוף הגליל 14-11-2020, 09:12)
    מי זה מספר 13 שנכנס מחליף אין לו מושג לא יודע לרוץ שיא השפל שיש אצלנו שחקן כזה