סוכן השחקנים-עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 8 לעונת 2020/21

המחזור השמיני יוצא לדרך כאשר העולה מליגה א' צפון, הפועל איכסל, נמצאת בראש הטבלה! בתחתית נמצאות כפר קאסם והפועל פ"ת שעד עכשיו מהוות אכזבה גדולה. עפולה עדיין ללא ניצחון ונמצאת במקום הלפני אחרון. כפר שלם, האחרונה בטבלה, פספסה ניצחון מול ראשל"צ בתוספת הזמן ובערוץ הספורט כבר התבדחו ושאלו: "מה יגיע קודם- החיסון לקורונה או ניצחון של כפר שלם?"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 13-11-2020
  • 08:11

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

המשחקים:

הפועל עכו-הפועל ראשל"צ

שי אבני: הפועל עכו ספגה בפעם הרביעית גול בתוספת הזמן ופיספסה נצחון מול כפר קאסם. מדהים איך התופעה הזו חזרה כל כך הרבה פעמים כאשר אנו רק לאחר 7 מחזורים. מנגד, ראשל"צ כבשה עמוק בתוך תוספת הזמן והצילה את עצמה מהפסד מביך לאחרונה בטבלה-כפר שלם. צפוי להיות משחק שקול.

הניחוש שלי:  תיקו.

 

הפועל רמה"ש-הפועל עפולה

שי אבני: הפועל עפולה עדיין ללא ניצחון העונה ונמצאת במקום הלפני אחרון בטבלה. לקבוצה הוצאו בקיץ שחקנים צעירים טובים ששיחקו בליגת העל וללא עלויות גבוהות אך הם בחרו לוותר.  רמת השרון קבוצה טובה יותר ואמורה לחזור למסלול הנצחונות.

הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

הפועל ירושלים-בית"ר ת"א

שי אבני: הפועל ירושלים הרימה ידיים מהר העונה ויש לה רק שני נצחונות משבעה משחקים. בית"ר ת"א הביסה את רמה"ש ויכולה להמשיך את המומנטום מול הקבוצה הלא יציבה מירושלים.

הניחוש שלי: בית"ר ת"א

 

האם הפועל ירושלים תנצח את בית"ר ת"א (צילום: דן יידוב באדיבות אתר one)

 

מכבי אחי נצרת-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: מוחמד כליבאת חזר לאום אל פאחם שמעודדת לאחר הניצחון על הפועל ירושלים במחזור האחרון. אחי נצרת רק עם שני נצחונות בשבעה משחקים למרות שיש לה את ההתקפה הטובה בליגה. פאחם יותר יציבה.

הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

הפועל ר"ג-הפועל רעננה

שי אבני: הפועל ר"ג במקום השני עם הפסד בודד בשבעה משחקים. הפועל רעננה החלה להתייצב אך עדיין ממעטת לכבוש. ר"ג פייבוריטית.

הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

סקציה נס ציונה-הפועל נוף הגליל

שי אבני: נס ציונה ניצחה את הפועל פ"ת במחזור האחרון וחיזקה את עצמה עם כמה שחקנים טובים. נוף הגליל סיימה את משחק הצמרת עם ר"ג בתיקו וכעת חייבת לחזור למסלול הנצחונות.

הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

איך יסתיים המפגש המסקרן בין סקציה נס ציונה לנוף הגליל? (צילום: עומרי שטיין באדיבות אתר ONE)

 

הפועל איכסל-הפועל פ"ת

שי אבני: איכסל היא הפתעת העונה. הפועל פ"ת היא אכזבת העונה. לא מגיע לאוהדי הפועל פ"ת קבוצה שמפסידה לנס ציונה כאשר היריבה פוגשת את הקורה 4 פעמים באותו משחק והתוצאה יכולה היתה להיות גם ארבע וחמש... פ"ת נראית כבויה ואיכסל אמורים לקחת את הנקודות.

הניחוש שלי: הפועל איכסל.

 

מ.ס כפר קאסם-הפועל כפר שלם

שי אבני: קרב תחתית בו יש לכפר קאסם הזדמנות לברוח ליריבותיה. זו גם הזדמנות לכפר שלם להשיג ניצחון ראשון לאחר ספיגת השוויון מראשל"צ בתוספת הזמן. כפר קאסם טובים יותר.

הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

הוסף תגובה
תגובות