סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית -מחזור שישי לעונת 2020/21

בשעה טובה, הכדורגל הישראלי חוזר לאחר פגרה ארוכה ואיתו גם הליגה הלאומית. המחזור הקרוב יהיה מחזור מרוכז שבו כל המשחקים ישוחקו באותה השעה מלבד הפועל ירושלים שתשחק מול רעננה ביום שלישי.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 02-11-2020
  • 09:06

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

הליגה השנה מרתקת מתמיד כאשר בין המקום הראשון לשביעי מפרידה נקודה אחת לאחר 5 מחזורים! ישנן ארבע קבוצות בצמרת עם אותו מספר נקודות וישנן גם הרבה קבוצות שנאבקות בתחתית על ההישארות בליגה. אין ספק שהליגה צפויה להיות מרתקת עד סוף העונה כאשר לעת עתה אין אף קבוצה מעל הליגה.

 

המשחקים:

הפועל עכו- הפועל עפולה

שי אבני: שתי הקבוצות עם מאזן זהה לגמרי מבחינת נקודות, הפרש שערים, שערי זכות ושערי חובה. לפי הנתונים-המשחק זועק לתיקו. מדובר במשחק תחתית צפוני שהמנצחת בו תברח קצת מיריבתה אך יחסי הכוחות שקולים מאוד.

הניחוש שלי:  תיקו.

 

הפועל ראשל"צ-בית"ר ת"א

שי אבני: ראשל"צ העונה היא קבוצה צעירה שרק רוצה לשרוד בליגה. בית"ר ת"א נמצאת בצמרת הגבוהה עם הצעירים המוכשרים של מכבי ת"א ואמורה לנצח את המשחק הזה.

הניחוש שלי: בית"ר ת"א.

 

איך יסתיים המפגש בין ראשון לציון לבית"ר ת"T רמלה (צילום: אחמד מוררה באדיבות אתר one)

 

הפועל רמה"ש-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: רמה"ש פתחה מצוין את העונה ונמצאת במקום השני. אום אל פאחם מינתה את מוטי איווניר שזה לו משחקו הראשון בקבוצה. במשחק בכורה של מאמן-לא מפסידים. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

מכבי אחי נצרת-הפועל נוף הגליל

שי אבני: הדרבי של נצרת בין שתי קבוצות חזקות שרוצות ללכת העונה עד הסוף ולעלות ליגה. ניר ברקוביץ' עזב את אימון אחי נצרת ועבר לבני יהודה. נוף הגליל מציגים שקט ויציבות שיעזרו להם גם במשחק זה.

הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

הפועל ר"ג-הפועל פ"ת

שי אבני: הפועל ר"ג במקום הראשון ותפגוש את הפועל פ"ת שפתחה גרוע את העונה. ר"ג היא קבוצה לעלייה ואני מאמין שטסלפפה יביא אותם לישורת הסופית כשהם חזק במירוץ. ר"ג צריכה לקחת כאן שלוש נקודות.

הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

האם הפועל פתח תקווה תצליח לנצח את רמת גן? (צילום: שחר גרוס באדיבות אתר one)

 

סקציה נס ציונה-הפועל כפר שלם

שי אבני: קרב תחתית שבו נס ציונה תהיה חייבת לקחת שלוש נקודות מול כפר שלם שמצטיירת כיורדת בטוחה. מנגד, זו הזדמנות לכפר שלם להראות שהיא יכולה לאסוף נקודות ולהיאבק על ההישארות בליגה לפני שיהיה מאוחר מדי.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל איכסל-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: איכסל פתחה מעולה את העונה. כפר קאסם פתחה את העונה בצורה לא טובה והפגרה באה לה בזמן. כעת כפר קאסם יהיו חייבים להשיג את הנקודות כדי לצאת לדרך חדשה ולהזכיר במעט את העונה שעברה.

הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

הפועל ירושלים-הפועל רעננה

שי אבני: הפועל רעננה כיוונה גבוה אך אספה רק 5 נקודות מתוך 15. הפועל ירושלים עם 9 נקודות ורצון לרוץ בצמרת הגבוהה. הפועל ירושלים צריכה לקחת כאן 3 נקודות אם באמת הם רוצים לעלות ליגה השנה. מגיע בשביל האוהדים שלהם.

הניחוש שלי: הפועל ירושלים.

שי אבני, סוכן השחקנים הבכיר בתחזית ליגה הלאומית.

הוסף תגובה
תגובות
  1. עכו (גלזר א . 02-11-2020, 09:28)
    עכו התחזקה בחלק ההתקפי ותנצח את המשחק .
  2. עכו יחטפו בראש (עפולאי 02-11-2020, 11:23)
  3. יש לנו קבוצה חזקה (עפולאי 02-11-2020, 11:23)
  4. עכו (גלזר א . 02-11-2020, 23:35)
    למגיב 2 ו3 . כמו שכתבתי עכו ניצחה ועפולה קיבלה בראש . כמו ששלמה אמר תאכלו בננות ואולי מצבכם ישתפר . עכו חלשים אבל אתם חלשים יותר .