"לא יהיה כדורגל העונה"

כך אמר אבי מלכה חלוצה המצויין של מ.ס. טירת הכרמל שמוסיף:" "גם אם העונה תתחיל היא לא תסתיים." ומסכם את הראיון שאומר:"שהחיים יחזרו לשגרה, ואהבת חינם לא תזיק לכולנו". ראיון עם גדול החלוצים של הליגות הנמוכות בשנים האחרונות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-10-2020
  • 18:06

אבי מלכה, אחד החלוצים הגדולים בליגות הנמוכות חזר העונה לעיר הולדתו טירת הכרמל וחתם בקבוצה העירונית המשחקת בליגה ב' צפון. מלכה, שומר על עצמו ומשתוקק לבעוט שוב בכדור, אך אינו אופטימי לגבי העונה הנוכחית. 

 

מה אתה חושב על המצב?
"תשמע, המצב לא נעים. אין ספק שהקורונה השתלטה על חיינו והשאירה אותנו ב'הולד' בכל מה שקשור לכדורגל. כמובן, כדרך העולם, החלשים נפגעים יותר (ליגות א'-ג') והגעגוע לכדור עולה מיום ליום. עם זאת, לנו השחקנים אין מה לעשות נגד זה ונקווה לימים טובים יותר בע"ה." 

 

אבי מלכה, חלוץ שכובש בכל קבוצה בה נמצא מעל 20 שערים...צילום: מאור אלקסלסי.

 

מה אתה עושה בימים אלה מבחינת ספורט?
"למזלי, אני עובד בעבודה שאני הולך ורץ בכל יום 10-12 ק"מ. כמובן שזה לא כמו אימון ולא באותה האינטנסיביות, אבל זה עוזר לי לפחות להזיז את הגוף. אני עושה פעמיים בשבוע אימון חיזוקים אצל הפיזיותרפיסט של מכבי חיפה בכדורסל, אך קשה בלי כדור."

 

מה אתה חושב על ההחלטה שלא מחזירים את ליגה ב' לפעילות ואילו את ליגה א' כן?
"לפי דעתי אלה דיבורי סרק. עם כל הצער שבדבר, לדעתי לא יהיה כדורגל העונה. גם אם העונה תתחיל, היא לא תסתיים. בקיץ גם ככה סגרו אותנו, אני מפחד לחשוב מה יהיה בחורף. הלוואי ואני טועה ונחזור לעשות מה שאנחנו הכי אוהבים. חסר לי הריגוש של הכדור ברשת לפעמים. מרוב געגוע מדי פעם אני מכין שער מרשת ושתי כיסאות, ביתי עומדת בשער ואני מבקיע קצת גולים."

 

ומילה לסיום?
"אני רוצה לאחל לכולם קודם כל בריאות, מקווה שהחיים יחזרו לשגרתם הרגילה ושנלמד לצאת מהמצב הזה יותר טוב. שנראה יותר אהבת חינם."

אבי מלכה, מכונת השערים. חתם בקבוצה החזקה בטירת הכרמל. ..צילום: מאור אלקסלסי.

הוסף תגובה
תגובות
  1. צודק במאה אחוז (חממי 19-10-2020, 18:47)
    אין שום סיכוי שהליגה תיפתח ועים כן אין מצב לסיימה
  2. טעות (אחד שרואה את הנולד 19-10-2020, 22:11)
    קצת היגזמתה גדול החלוצים,היה גיבור בליגה צפון החלשה ,בשעריים היה חלש ביותר כשהרמה היתה גבוהה
  3. סוף סוף שחקן ראלי מדבר בהגיון !!עוד חודש עלול לחזור הסגר. (דני 20-10-2020, 09:44)
    לכול הלייצנים שחושבים שיהיה כדורגל בסקר שערכו 70 אחוז מהעם אמרו שיהיה סגר שלישי..וכדורגל כן מדביק לראיה הנבחרות וליגות העל 30 איש ביחד מעורבבים בחדר הלבשה פחח כמו בית כנסת.