הליגה הלאומית ועל חוזרות ב 14.10 , מתי ליגה א?

לפני מספר דקות נשלחה הודעה רשמית מאת השר חילי טרופר על החזרת הליגות המקצועניות לפעילות החל מה 14.10 כלומר בעוד יומיים. ואנחנו שואלים מתי ליגות א-ג? האם ליגה א לא נחשבת ליגה מקצוענית? לפי רמת ההשקעה העונה, ליגה א חייבת לחזור לפעילות יחד עם הליגה הלאומית..ואנחנו ממתינים..

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-10-2020
  • 20:31

לפני מספר דקות נשלחה הודעה רשמית מאת השר חילי טרופר ובה אישור על החזרה לפעילות של הליגה הלאומית וליגת העל. ואנחנו שואלים מתי יחזירו את ליגה א? ומתי ליגות ב-ג??

 

לשון ההודעה:

אחרי מאבקו של שר הספורט: צעד ראשון בהחזרת פעילות הספורט

 

 לאחר ששר התרבות והספורט חילי טרופר נאבק על החזרתו של הספורט הישראלי, הוחלט היום בתיאום עם משרד הבריאות על שינוי התקנות וצעד ראשון בדרך לחזרת הספורט. החל מה14 לחודש יוכלו שחקני הליגות המקצועניות לשוב לאימונים.

 

קיום האימונים ולאחר מכן חזרת הליגות כשהדבר יאושר יתקיימו על פי מתווה של בידוד ביתי מחמיר לשחקנים ולצוות כולו, זאת כדי להבטיח את בריאותם.

 

החזרת הספורט הישראלי בימים מורכבים אלו תאפשר לאלפי עובדים לשוב לעבודתם ותימנע את קריסתם של הליגות שנקלעו לקושי רב בעקבות משבר הקורונה.

 

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "הבטחנו כי ניאבק על חזרתו של הספורט הישראלי ואני שמח בהחלטה החשובה אליה הגענו בתיאום עם משרד הבריאות. שר הבריאות יולי אדלשטיין גילה הבנה למצב הקשה ואני מודה לו על ההקשבה והמחויבות לנושא. המשך רציפות הענף חשובה וקריטית הן מבחינה כלכלית והן מבחינה מורלית עבור הציבור הישראלי כולו. נמשיך לפעול במרץ ובאחריות כדי שכלל הספורטאים וענפי הספורט יוכלו לשוב לפעילות בצורה בטוחה ושמאות אלפי האוהדים יוכלו להנות ממשחקים ותחרויות"

הליגות המקצועניות נלחמו עליהן, מי נלחם על ליגה א?

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה ההבדל ? (הוגה דעות 13-10-2020, 13:18)
    בליגת העל ובליגה הלאומית משחקים 11 נגד 11
  2. ליגה א חובבנית (צטים 13-10-2020, 14:51)
    לא צריך לבזבז כספי ציבור על כדורגל חובבני