מועדון הכדורגל מ.ס ב"ש עובר לידיו של שלומי בן גרא

אחרי שבמשך שנים קבוצת הכדורגל מ.ס (בית"ר) באר שבע, הייתה בבעלותו של יוסי בן עמי, מועדון הכדורגל מליגה ב' דרום ב' עובר שינוי ועובר לידיו של שלומי בן גרא, שניהל במשך שנים את מחלקת הנוער של המועדון, וכעת המועדון עובר לבעלותו. בן גרא: "חשוב לי לציין שהמועדון ישמור על השם בית"ר אברהם באר שבע, שזהו אביו של יוסי , אברהם בן עמי."

  • על ידי: לירן ביטון
  • 03-10-2020
  • 10:29

במשך שנים יוסי בן עמי שימש כבעלים של קבוצת הכדורגל מ.ס באר שבע, השקיע בה רבות ותחתיו גדלו כמה דורות של שחקני כדורגל. לקראת העונה הבאה בן עמי החליט להעביר את בעלות המועדון לשלומי בן גרא, שניהל במשך שנים את מחלקות הנוער במועדון. "אני עובד במשרה מלאה בכדורגל כבר 10 שנים.קיבלתי הזדמנות מיוסי בן עמי לנהל את מחלקת הנוער לפני 6 שנים, הצלחנו בתקופה הקצרה לספק שחקנים טובים לכל המועדונים הגדולים בארץ, יש שחקנים שגדלו אצלנו שמשחקים היום במכבי ת"א, מכבי חיפה, טוברוק נתניה ומכבי פתח תקווה." סיפר בן גרא

 

שלומי , מה המטרות שלך המועדון כעת?
"בשנים הקרובות מי שיקבל את המושכות בקבוצת הבוגרים זה בעיקר שחקנים רעבים וצעירים שרוצים לבנות את שמם בכדורגל. בשנים הבאות המון שחקני מחלקת הנוער צפויים לעלות לבוגרים ולהיות הבסיס של כל העשיה בבוגרים, מדובר בשחקנים שגדלו אצלנו מגיל מאוד קטן ואין לי ספק שאלך איתם עד הסוף."

 

איזה מסר היית רוצה להעביר בנוגע לעובדה שהמועדון עבר לניהולך?
"יוסי בן עמי הוא מורה דרך עבורי, למדתי ממנו המון, אני מאוד מכבד אותו ואמשיך לכבד אותו גם בהמשך הדרך.יוסי בן עמי היה ונשאר יועץ שלי בכל מה שקשור לעולם הכדורגל.חשוב לי לציין שהמועדון יישמור על השם בייתר אברהם באר שבע, שזהו אביו של יוסי , אברהם בן עמי."

נבנה קבוצה חזקה על בסיס שחקני בית טובים שיכולים להתקדם לליגות בכירות יותר.

הוסף תגובה
תגובות