עירוני קריית מלאכי פותחת עונה

הקבוצה מליגה ב' דרום ב', שהצליחה להחזיר לשורותיה כמה מהשחקנים המובילים בליגה, תפתח את עונת האימונים 20/21 ביום שלישי הקרוב. את הקבוצה יוביל המאמן הצעיר אוהד יוסף, ששימש במשך שנים כקפטן ומכיר את הקבוצה מקרוב. מלאכי המחוזקת צפויה לדבר חזק בעונה הבאה, ולהיות אחת מהקבוצות המרשימות בליגה. יוסף: "רגע משמעותי בחיים שלי, אני מתרגש לקראת פתיחת העונה הקרובה כמאמן ראשי"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 21-07-2020
  • 16:07

אחרי שבעונה הקודמת מכבי קריית מלאכי סיימה בצורה מאכזבת במקום ה-7 בטבלת ליגה ב' דרום ב', הקבוצה הכתומה הספיקה לאסוף את השברים ולהכין את עצמה לעונה הבאה, תוך שהיא סוללת דרך עם שאיפות מחודשות והרבה רעב לקראת העונה הקרובה. מי שקיבל את המושכות לידיים הוא אוהד יוסף, שהיה לאחד מהבלמים הטובים בליגות הנמוכות ולקפטן הקבוצה. יוסף, הוא אישיות מיוחדת בנוף של ליגות הכדורגל הנמוכות כי הוא שיחק לאורך כל הקריירה שלו בבית במלאכי (מלבד עונה אחת). הוא מזוהה עם המועדון, מחובר לקהל הכתום ובעיקר רעב להצליח בקבוצה שעבורו היא משפחה. אוהד מאמן צעיר עושה את דרכו בפעם הראשונה לעמדת המאמן הראשי, נחוש ליצור קבוצה מחוברת ורעבה להצליח, והמינוי שלו הוביל להחתמתם של שחקני איכותיים, שחלקם חוזרים לקדנציה נוספת במועדון. 

אוהד יוסף מאמן הקבוצה בתגובה אמר לקראת פתיחת האימונים: "רגע משמעותי בחיים שלי, אני מתרגש לקראת פתיחת העונה הקרבה כמאמן ראשי. החתמתי שחקנים בפינצטה, שחקנים שלא באו רק בשביל כסף, אלא שחקנים שרצו להיות פה, החתמתי שחקנים שמתאימים לי מקצועית וחברתית. עניין התקציב היה בעוכרינו לאורך כל מו"מ עם השחקנים,התקציב השנה פחת הרבה משנים עברו. המטרה לבנות קבוצה בריאה שתתחבר למקום ולאוהדים וכמובן להציג את הכדורגל שאני רוצה לראות." לגבי מטרה מסוימת: "אז המטרה שלי העונה היא לבנות דרך ולא מטרה כל שהיא."

 

למרות שהקבוצה לא מבוססת על תקציב גדול, היא הצליחה להחתים כמה מהשמות המרשימים בליגות הנמוכות כגון: הבלם המנוסה אוראל בניטח, השוער נועם דוד, רפי עמרן, ליאור איילה ויגל בלייש שעלו ליגה עם עירוני אשדוד לפני שתי עונות. דור אלקבץ, דקל משה, אסי כהן, שהב פאשי והם מצטרפים לשחקני בית כמו שלומי צלח שחוזר העונה למגרש, הקפטן אליעזר איילין, דיב פינטו, אלי מזוז ונתנאל בוגרקר. 

אחרי פגרה מהכדורגל, החלוץ ושחקן הבית של מלאכי שלומי צלח, חוזר ללבוש כתום בעונה הבאה: "בתור אחד שגדל וגר פה בעיר, אני דוגל במילה הזאת שאין כמו הבית ואין כמו מלאכי. אוהד בנה קבוצה מצוינת, בחדר הלבשה בריא מאוד ואני חושב שניסתכל לכל קבוצה בליגה בלבן של העיניים ויהיה לנו בהצלחה בעזרת השם." 

הקשר אסי כהן חוזר העונה לקדנציה נוספת במועדון ואומר בתגובה: "ללא ספק חזרה לבית. ברגע שקיבלתי פניה מאוהד יוסף לא היה לי ספק אם לחתום או לא . מכבי קרית מלאכי של אוהד יוסף תראה אחרת , העונה נבנתה קבוצה חזקה ,מאוזנת ,משולבת עם שחקני בית , שחקנים צעירים וכמובן שחקנים בעלי ניסיון וותק בליגה . לדעתי מצפה לאוהדים ובכלל לליגה קרית מלאכי חדשה אטרקטיבית וחזקה מאוד."

 

עירוני קריית מלאכי צפויה להיות אחת מהקבוצות האטרקטיביות והחזקות בליגה ב' דרום ב' בעונה הבאה, ולדבר חזק על המגרש. חלק מהשחקנים שהוחתמו בקבוצה כבר שיתפו פעולה בעבר, ויהיה מעניין לראות את החיבור שלהם על המגרש בעונה הבאה, תחת הובלתו של אוהד יוסף.

קריית מלאכי פותחת את עונת הכדורגל 20/21 (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של המועדון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חבל על הכסף (חיים 21-07-2020, 20:07)
    אין ליגה