"מאמין בעבודה קשה, התמדה ורצון, רוצה להגיע לאחת מהליגות הגבוהות"

כך אמר בן שורקי (23), שוערה של מכבי ערד בעונה הקודמת, מי שנחשב לשוער מוכשר מאוד והיה לבורג מרכזי בעליית הקבוצה לליגה ב'. בראיון לאתר 'גולר' הוא מסכם עונה ומספר על החלום להגיע לליגה גבוהה יותר

  • על ידי: לירן ביטון
  • 08-06-2020
  • 09:28

מכבי ערד היא הקבוצה המסקרנת ביותר שנראתה בעונה הקודמת בליגה ג' דרום, ואחרי עונה מוצלחת כשהיא במקום הראשון בטבלה, הקבוצה רשמה עלייה מרגשת ותפתח את העונה הבאה בליגה ב' דרום ב'. מי שהוביל את הקבוצה להצלחה הוא המאמן המוכשר רמי ג'ורנו, שלקח את ההזדמנות בשתי הידיים, בנה סגל איכותי בהתאם לתקציב והוביל את הקבוצה לעלייה מרגשת ולגביע אזורי, ואף צפוי לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. 

 

אחד השחקנים המובילים בעונה הקודמת בקבוצה, הוא השוער בן שורקי (23), שחקנה של מ.ס באר שבע לשעבר שנחשב לשוער צעיר ומוכשר. הוא הגיע בעונה הקודמת לערד, והיה חלק בלתי נפרד מהצלחת הקבוצה בדרך לעלייה. 

 

בן איך אתה מסכם את העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"העונה מבחינה קבוצתית הסתיימה בהצלחה בכל מטרה שהצבנו, סיימנו את העונה במקום הראשון ללא הפסד ליגה ועם זכייה בגביע האזורי. מבחינה אישית הייתה לי עונה טובה מאוד, עונה שהרגשתי את השיפור שלי בכל פרמטר ואני מאמין שזו רק יריית הפתיחה שלי".

מה היה סוד הקסם של הקבוצה שהוביל לעלייה?

"קבוצה מגובשת, צוות מקצועי ברמה טובה, סגל בריא ורחב והכי חשוב לשחק אחד בשביל השני, אני חושב שזה מה שהציב אותנו במקום הראשון".

איך לדעתך יראה הכדורגל בעונה הבאה אחרי משבר הקורונה?

"בעונה הבאה הליגה תהיה יותר גדולה עקב המצב שנוצר, כל הקבוצות יעשו הכל על מנת לבוא מוכנות לליגה - מה שבטוח שתהיה ליגה מעניינת מאוד".

 

השוער המוכשר לא צפוי להמשיך עם מכבי ערד בעונה הבאה בליגה ב', וטרם חתם בקבוצה חדשה "אני רוצה להגיע לאחת מהליגות הגבוהות. אני מאמין בעבודה קשה, התמדה ורצון שהכל יכול להיות, כמובן שלצד זה צריך טיפה של מזל. אני מאמין שלקראת אמצע יוני המצב יתבהר יותר" סיכם בן..

בן שורקי עם הגביע האזורי (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ערד אחת היורדות חזרה לליגה ג (יוסף 08-06-2020, 12:47)
    ליגה ב שונה מליגה ג כל השחקנים שחתמו בערד גם בליגה ג הם חלשים חבל על הכסף סגל שחקנים לירידה