מ.ס דימונה הייתה בדרך למשחק עונה כשהודיעו על ביטול המשחקים

אחרי שהוחלט לקיים את המשחק בין דימונה לכסייפה באיצטדיון וינטר ללא קהל, מ.ס דימונה יצאה הבוקר לכיוון העיר רמת גן, כשבדרך נפלה ההחלטה לדחות את הפעילות בליגות הנמוכות עד להודעה חדשה והקבוצה נאלצה לעשות את דרכה בחזרה. הנהלת מ.ס דימונה: "חבל שלא הודיעו אתמול כי אנחנו סופגים עלויות רבות, אבל אנחנו מכבדים כל החלטה והבריאות היא לפני הכל"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 13-03-2020
  • 12:08

מוליכת טבלת ליגה ב' דרום ב' מ.ס דימונה, התכוננה לאורך כל השבוע למה שנחשב עבורה כמשחק עונה מול כסייפה. אחרי הסאגה שהתנהלה השבוע סביב נושא מציאת המגרש, הוחלט לקיים את המשחק באיצטדיון וינטר, ללא קהל. שחקני מ.ס דימונה החלו בנסיעה לכיוון העיר רמת גן, כשבדרך התקבלה ההחלטה של משרד הבריאות בשיתוף ההתאחדות לכדורגל לבטל את הפעילות בליגות הנמוכות. שחקני הקבוצה חשו תחושת אכזבה על ביטול משחק העונה, אך קיבלו את המצב בהבנה.

 

הנהלת מ.ס דימונה בתגובה: "זה מצב מבאס וחבל שלא הודיעו על הביטול אתמול, כי ההנחייה של ראש הממשלה התקבלה אמש. להכנות וליציאה למשחק יש עלויות רבות כמו הוצאה כספית של אוטובוס ואוכל לשחקנים. לדעתנו היו צריכים לקיים את המשחקים היום, וביום ראשון לעשות הערכת מצב לגבי ההמשך, אבל אנחנו מקבלים כל החלטה שתתקבל כי הבריאות היא לפני הכל".

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזולאי (רוני 13-03-2020, 12:38)
    בהצלחה דימונה אוהבים אותכם
  2. איזה משחק עונה זה עוד משחק (אור 14-03-2020, 06:21)
    כולה עוד משחק דימונה קבוצה מעולה ולפי דעתי דימונה בליגה אלף